خانهاخبار
گلکسی S8 احتمالا زودتر از موعد معرفی می‌شود

گلکسی S8 احتمالا زودتر از موعد معرفی می‌شود

این روزها اخبار انفجار نوت 7 تیتر اکثر خبرگزاری‌ها را اشغال کرده و چهره‌ای منفی از محصولات سامسونگ ساخته است. تحلیلگران به دنبال راه چاره‌ای برای خروج غول کره‌ای از این مخمصه هستند که یکی از آن‌ها معرفی زودهنگام گلکسی اس 8 است.
۱۳۹۵/۶/۲۵

طی روزهای گذشته انفجار نوت 7 مثل بمب صدا کرد (!) و همه را از نقص عملکرد باتری‌اش مطلع نمود. شاید جالب باشد بدانید که پس‌گرفتن گوشی‌ها از مشتریان، تعویض باتری و تحویل مجدد به صاحب گوشی هزینه‌ای 1.5 میلیارد دلاری روی دست سامسونگ گذاشته است که برای جبران این ضرر باید چاره‌ای اندیشید. تحلیلگران مرکز سرمایه‌گذاری KB معتقدند گلکسی اس8، پرچمدار سری اس سامسونگ، زودتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی می‌شود تا مقداری از خسارات واردشده را جبران کند.

image

همان‌طور که می‌دانید، پرچمداران سری اس سامسونگ همیشه در پایان سه ماهه اول سال میلادی معرفی می‌شوند. آنالیزور Kim Sang Pyo معتقد است وقفه چند ماهه میان معرفی نوت7 و اس8 ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به سرمایه سامسونگ وارد کند و برای افزایش مجدد سهام باید یک پرچمدار جدید هرچه زودتر معرفی شود. یکی از مزیت‌های معرفی زودهنگام اس8 این است که تیتر خبرگزاری‌ها به سمت افشاگری پیرامون این گوشی می‌رود و اخبار انفجار نوت7 را به حاشیه می‌برد. البته برخی تحلیلگران نیز با این موضوع مخالف‌اند. این دسته معتقدند معرفی عجولانه اس8 ممکن است این دید منفی را در مردم ایجاد کند که سامسونگ وقت کافی برای ساخت این گوشی نگذاشته و احتمال وقوع مجدد نقص عملکرد دستگاه بالا می‌رود.

image

معرفی پرچمدار جدید شاید برای سامسونگ هم مقرون به صرفه‌تر باشد. عده‌ای معتقدند اگر سامسونگ سرمایه و منابع خود را روی پرچمداری جدید متمرکز کند نتیجه بهتری از صرف هزینه‌های نجومی برای مثبت‌سازی چهره گلکسی نوت7 می‌گیرد. ظاهرا سامسونگ هم با این نظر موافق‌تر است، زیرا برخی منابع خبر داده‌اند که تولید نمایشگر‌های اج با کناره‌های خمیده افزایش یافته و نشان می‌دهد که نمایشگرهای معمولی میان پرچمداران این کمپانی منقرض می‌شوند. با این تفاسیر احتمالا گلکسی اس8 با نمایشگر اج معرفی می‌شود و دیگر پرچمداری با نمایشگر معمولی از سامسونگ نخواهیم دید.

نظر شما درباره گلکسی اس8 چیست؟ آیا تبلیغات منفی علیه نوت7 روی اس8 هم سایه می‌اندازد؟ به نظر شما سامسونگ باید قید نوت7 را بزند و منابعش را روی تیم توسعه اس8 متمرکز کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

Amir77

۱۳۹۵/۸/۳
خیلی عالیه گوشی های سامسونگ چون سامسونگ اکسرا پرچم دارای قبیلیش رو هم پشتی بانی می کنه

Amir77

۱۳۹۵/۸/۳
عشق فقد یک کلام سامسونگ
عالیه عالی یک خوبی دیگه که داری پرچم داراش مثل نوع sو نوت رو اکسرا پشتی بانی می کند مثلا s5مینی انروید 6 امد خیلی جالبه ?????????

Hichkas

۱۳۹۵/۷/۸
Faghat sony

سامان

۱۳۹۵/۷/۳
به عنوان یک کاربر اپل آیفون،و اینکه با اکثر آندرویدی ها کار کردم باید بگم ال جی بین آندرویدی ها بسیار متفاوت و خوش قیمت تر هست...هم اپل و هم سامسونگ متاسفانه امکاناتی رو روی محصولالتشون به اسم نوآوری پیاده کردن که تقریباً خودشون هم نمیتونن کاربرد درستی براش تعریف کنن...مثل فورس تاچ اپل و صفحه نمایش با لبه های خمیده که عملاً روی هم 5 درصد هم در کیفیت کاربری تاثیر ندارن...متاسفانه اپل و سامسونگ دو سالی هست که با مشکل ناتوانی در ارائه ی نوآوری توام با کارایی و بهبود کاربری مواجه شدن.ولی شرکتی مثل ال جی حداقل ادعای نوآوری نداره و قیمتهاش بسیار معقول تره.اگر نخواهیم تعصب رو در انتخاب دخیل بدونیم که معمولا بسیار سخته برای هممون نسبت ارزش به قیمت ال جی از خیلی از برندهای تولید کننده گوشی هوشمند بالاتره ...امیدوارم این روند در اپل و سامسونگ هرچه زودتر اصلاح بشه

علی

۱۳۹۵/۷/۱
هر چی باشه باز هم iphone 7 plus از همشون سرتره