خانهاخبار
برخلاف انتظار، آمار فروش Galaxy Note 7 در حال افزایش است

برخلاف انتظار، آمار فروش Galaxy Note 7 در حال افزایش است

پس از تایید خبر اشکال گلکسی نوت 7 و درخواست سامسونگ برای مرجوع کردن آن، تصور این بود که فروش این دستگاه شکست بخورد، اما جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که برخلاف انتظار آمار فروش گلکسی نوت 7 کاملا صعودی است.
۱۳۹۵/۶/۲۴

سامسونگ امید بسیاری به فروش بالای Galaxy Note7 دارد. حتما می‌گویید: پس از مشکلی که برای باتری این دستگاه به وجود آمده، بهتر است از فعل ماضی استفاده شود! ولی تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد، پس از کاهش مقطعی، درخواست‌ها برای خرید گلکسی نوت7 روند صعودی پیدا کرده است.

نمودار زیر را شرکت Apteligent، که در زمینه راهکارهای هوشمند موبایل فعالیت می‌کند، آماده کرده است. همان طور که در تصویر می‌بینید، درخواست‌ها برای خرید این دستگاه از تاریخ 19 اوت (تاریخ عرضه نوت7) با شیب زیادی شروع به رشد کرده، اما پس از انتشار اولین خبر انفجار نوت7 و اعلام برنامه تعویض این دستگاه شیب آن منفی شده است.

image

شاید تصور بسیاری از کاربران این باشد که فروش گلکسی نوت7 سامسونگ با سر سقوط کرده است، اما این طور نیست. تنها یک هفته پس از منفی شدن رشد نمودار، دوباره شاهد اوج گرفتن آن و بازگشت به حالت قبل هستیم؛ موضوعی که نشان می‌دهد سامسونگ هم مثل اپل خریداران وفاداری دارد.

افت دوم نمودار به اطلاعیه رسمی سامسونگ در خصوص خاموش و مرجوع کردن گوشی‌های گلکسی نوت7 مربوط می‌شود، اما این روند کاهشی نیز خیلی زود پایان یافته و شیب نمودار دوباره صعودی شده است؛ طوری که انتظار می‌رود در ادامه پیک قبلی فروش را هم پشت سر بگذارد.

پیش‌بینی شما از فروش گلکسی نوت7 چیست؟ آیا نسبت به موفقیت آن خوش‌بین هستید یا اعتقاد دارید، با اوضاعی که برای پرچمدار سامسونگ پیش آمده، در فروش شکست بخورد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (115 نظر)

محسن

۱۳۹۵/۷/۱۸
راستش من خودم پنج سالی سامسونگی ام
از ۲۰۱۱ s2 داشتم سه سال دستم بود دیدم خراب نمیشه خودم از وسط نصفش کردم بعدش رفتم نوت ۵ خریدم
یه خرده کسب شدم از اندروید
رفتم ایفن ۷ گرفتم دستم
خداییش خندم گرفت یه کله از نوت بزرگتر ولی صفحه نمایشش کوچکتر
سری نوت یه چیز دیگست
واسه همینه تو بازار امریکا هم فروشش از اپل بیشتره
نوت با ادم حرف میزنه
تازه اسم گوشی نوتم خم گزاشتم کامیار

سربدار

۱۳۹۵/۷/۱۵
میشه چند تا از ایرادات دیگه که کشف کردین رو به ما هم اطلاع بدین ؟

سربدار

۱۳۹۵/۷/۱۵
عزیزم سامسونگ این شجاعت رو داشت که ایراد کارش رو قبول کنه و فراخوان جهانی برای رفع اشتباهش بده .
مثل بسیاری از شرکت ها اشتباه خودش رو انکار نکرد و بهانه نیاورد .
این یعنی اگه در آینده هم مشکلی پیش بیاد قبول میکنه و به جای انکار مشکل رو رفع میکنه .
صداقت و درستی = مشتری وفادار و ثابت

سربدار

۱۳۹۵/۷/۱۵
جواب Pj :
کلا اسم بردن از iOS به عنوان سیستم عامل یه کم غیر فنی هست .
یکی از ویژگی های سیستم عامل امکان پیاده سازی در سخت افزار های مختلف با معماری های مختلف است ، نه یه سخت افزار انحصاری با برنامه های انحصاری .
پس بهتره بگیم برنامه iOS !!!
جواب مهدی :
اولا : برنامه های iOS انحصاری هست و قابل دانلود فقط از مارکت اپل ، پس حتی امکان تست برنامه مخرب ( که با توجه به انحصاری بودن نرم افزار بسیار مشکل بوده و کار هر کسی نیست ) توسط هکر هم محدود به دستگاه جیلبریک شده خودش هست .
دوما : اندروید اپن سورس هست و امکان دستکاری و دسترسی به فایل های سیستمی و اطلاعات مهم بسیار بیشتر از سایر سیستم عامل های موبایل است .
سوما : با یه سرچ ساده میتونید بفهمید که کاربران اندروید چند صد برابر کاربران iOS هست و قطعا هکرها انگیزه بیشتری برای وقت گذاشتن روی حفره های امنیتی سیستم عامل های پرطرف دار اندروید دارن .
جواب مهیار :
دقیقا با نظر شما موافقم .
این مشکل گوگل ( سازنده و توسعه دهنده اندروید ) هست و ربطی به سامسونگ نداره .
سامسونگ صرفا یه رابط کاربری ( تاچ ویز ) به اندروید اضافه کرده که با یه سرچ ساده میفهمید که پرطرفدارترین رابط کاربری اندروید هست .

سربدار

۱۳۹۵/۷/۱۵
عزیزم هرکی حتی یه آشنایی مقدماتی با برنامه نویسی و سیستم عامل داره خجالت میکشه به iOS بگه سیستم عامل !
آخه پیاده سازی 4 تا اسلاید روی یه سخت افزار انحصاری با هسته ثابت نیاز به رم و cpu خاصی داره ؟
این اپل که اینقدر سنگشو به سینه میزنی حتی حاظر نیست شما کاربران ایرانی رو جزو آمارش قرار بده و هنوز هم شاهد صفحه سفید معروفش ( به دلیل اینکه با آیپی ایران مجاز به استفاده از اپ استور نیستین ) هستیم .
برای یه امکان پیش پا افتاده مثل بلوتوث باید هزینه جدا بدین .
حتی نمیتونید مثل گوشیهای منسوخ شده جاوا به راحتی یه آهنگ یا عکس از PC بریزید تو گوشیتون .
این یعنی انحصار طلبی اپل ، و سریع بودن نرم افزاری که برای یه سخت افزار اختصاصی نوشته شده هیچ جای تعجب و افتخاری نداره عزیزم .
بعضی وقتا یه کم مطالعه بد نیست براتون