خانهاخبار
چگونه آیفون 7 را با کلیدهای فیزیکی ری‌استارت کنیم؟

چگونه آیفون 7 را با کلیدهای فیزیکی ری‌استارت کنیم؟

دکمه‌ فیزیکی Home در آیفون 7 حذف شده و جای خود را به یک کلید حساس به لمس داده، اما با حذف این دکمه، اپل راه حل دیگری برای ری‌بوت کردن فیزیکی گوشی‌های خود در نظر گرفته است.
۱۳۹۵/۶/۲۴

اگر گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس را در کنار نسل پیشین خود قرار دهید، شاید تغییر محسوسی در ظاهر آن‌ها متوجه نشوید. یکی از تغییرات این نسل، تغییر دکمه‌ی خانه یا Home در گوشی است. در این دو گوشی دیگر خبری از دکمه‌ی فیزیکی و فشار دادنی‌ای که از ابتدا با آیفون همراه بود نیست. به جای آن دکمه حالا یک دکمه قرار دارد که مانند مک‌بوک‌ها از موتور Taptic استفاده می‌کند و با وجود آوردن لرزش در زیر انگشتتان حس مصنوعی مشابه دکمه‌ی فیزیکی به شما القا می‌کند.

این تغییر از بسیاری جهات مخصوصا برای آن دسته از کاربرانی که با از کار افتادن دکمه‌ی Home درگیر می‌شدند می‌تواند خوب باشد، اما این دکمه‌ی لمسی برای داشتن کارکرد صحیح نیاز به برق دارد. در گذشته هنگامی که گوشی‌های آیفون دچار مشکل می‌شدند و عملکرد آن ایراد پیدا می‌کرد، کاربران با نگه داشتن کلید Power و Home آن را به شکل فیزیکی ریستارت می‌کردند تا مشکل آن رفع شود. حالا با تغییر دکمه‌ی Home  و نیازی که به برق دارد چگونه باید این کار را انجام داد؟

نیازی به نگرانی نیست، اپل یک راه حل جایگزین برای مشکل پیش‌بینی کرده تا اگر زمانی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دچار مشکل عملکردی جدی شدند و نیاز به ریستارت داشتند باز هم کاربران بتوانند با دکمه‌های فیزیکی این عمل را انجام بدهند. بزای آن انجام این عمل دستورالعمل زیر را انجام دهید.

image
  • دکمه Power در سمت راست گوشی را نگه دارید.
  • همزمان با نگه داشتن Power دکمه‌ی کم کردن صدا در سمت چپ گوشی را نیز نگه دارید.
  • هر دو دکمه را همزمان تا زمانی که صفحه نمایش گوشی به طور کامل خاموش شده و سپس لوگوی اپل را نشان بدهد نگه دارید.

حالا گوشی شما به راحتی ریستارت شده است و می‌توانید مجددا از آن استفاده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

arsalan

۱۳۹۵/۷/۵
اونايي ك ميگن اندرويد از iosبهتره لطفا الكي نگن برن مقايسه نگا كنن يا خودشون مقايسه كنن اپل ضد اب نزده همين ك زده تا عمق هف متر زير اب و ٨ساعت دووم مياره طوريش نميشه اما اندرويد چي اندرويد ميزنه هشت هسته مياد ميرينه اما ايفون چي!!!!لطفا يكم فك كنين بعد نظر بدين طرف پول گوشي ايفون نداره مياد شأنش ميچسبونه ب اندرويد متاسفم اندرويااا ولي بايد كنار بياين خخخخخ

علی

۱۳۹۵/۶/۲۶
اون ایفون در خونتون بوده تو دستت بچه

Pj

۱۳۹۵/۶/۲۶
در. مورد کیفیت اپل حرف شما کاملن درسته قابل مقایسه نیستن ولی ای او اس خیلی از اندروید عقبه من هر دوشو دارم البته تو اپدیت ده خیلی بهتر شد ولی هنوز خیلی مونده تا به اندروید برسه

Unknown

۱۳۹۵/۶/۲۵
gracias

میلاد

۱۳۹۵/۶/۲۵
بابا بچه مایه دار