خانهاخبار
سامسونگ نوت 7 های مشکل‌دار را غیرفعال می‌کند

سامسونگ نوت 7 های مشکل‌دار را غیرفعال می‌کند

از زمان تایید مشکل دار بودن باتری Galaxy Note 7 سامسونگ، این شرکت از خریداران خواسته است گوشی‌های خود را برای تعویض تحویل دهند، اما هنوز برخی کاربران اقدام به چنین کاری نکرده‌اند. حال ممکن است سامسونگ برای جلوگیری از حوادث بیشتر فبلت‌های مشکل‌دار خود را از راه دور خاموش و غیرفعال کند.
۱۳۹۵/۶/۲۳

روزی نیست که خبر انفجار و آتش گرفتن یک Galaxy Note7 جدید را در اخبار نشنویم. سامسونگ از همه خریداران گلکسی نوت7 در سراسر جهان خواسته است تا سریعا گوشی خود را خاموش کنند و آن را برای تعویض به نمایندگی‌های این شرکت تحویل دهند تا خطری متوجه آنها نشود. با این حال به نظر می‌رسد تعدادی از کاربران به هشدارهای سامسونگ بی‌توجهند و همچنان از نوت7 خود استفاده می‌کنند.

یک کاربر فرانسوی مدعی شده اطلاعاتی از سامسونگ به دست آورده است که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است بعد از 30 سپتامبر همه گلکسی نوت7های تحویل داده نشده را از راه دور خاموش کند. با توجه به اینکه سامسونگ این موضوع را تایید یا رد نکرده است، به نظر می‌رسد انجام چنین کاری محتمل باشد.

image

دستگاه‌های جدید گلکسی نوت7 تا یک هفته دیگر در بعضی کشورهای اروپایی تحویل خریداران می‌‎شود. گفته می‌شود سامسونگ برای جبران مشکل به وجود آمده یک دستگاه Gear VR مجانی نیز به کاربران هدیه می‌دهد. همچنین روی جعبه نوت7های جدید، که باتری آنها مشکلی ندارد، حرف S آبی‌رنگی درج شده است تا خیال خریداران بابت خرید این دستگاه راحت باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

فرزان حسینی پور

۱۳۹۵/۶/۲۵
آقا سامسونگ بده
اصلا آشغاله
نخرید قیمتش بیاد رو ۲میلیون تومن من می خوام ۳ تا بخرم منتظرم ارزون بشه!

همایون

۱۳۹۵/۶/۲۴
خداوکیلی شماها یه عده بچه اید برید سر درس و مشقتون شما رو چه به این کارها

RK

۱۳۹۵/۶/۲۴
اگه الآن سامسونگ نبود که شما داشتی باگوشی 4اینچی کار میکردی همین سامسونگ بود که اندازه بالای ۵ اینچ رو در گوشی ها با مفهوم فبلت رواج داد و حالا پرچمدار همه برندها حتی همین htc هنگ یک فبلت محسوب میشه...

homan

۱۳۹۵/۶/۲۴
طرفدارایه سامسونگ تو چن ماه بدست نیومدن که با همچین مشکلی که در حال حل هست از این برند رو برگردونن .اگ یه سرچ تو اینترنت کنید میبینید که فجایع مهندسی تو همه زمینه ها با هر نوع حساسیتی هم که بوده رخ داده این مشکلیه که برای هر شرکتی ممکنه پیش بیاد. من خودم از بعده گوشی های ساده گوشی سامسونگ دست گرفتم تا حالا و همیشه ازش راضی بودم.حتی گوشی های سایر برندها رو هم امتحان کردم اما به هیچ وجه نتونستم باهاش کنار بیام .سامسونگ تا حالا برای من که بهترین گزینه بوده.....

h.seyedi

۱۳۹۵/۶/۲۴
Gear VR تنها مختص بعضی کشورها خواهد بود.