خانهاخبار
گلکسی نوت 7 یک کودک را به آتش کشید!

گلکسی نوت 7 یک کودک را به آتش کشید!

پیش از معرفی نوت 7 تیتر تمام خبرگزاری‌ها با اخبار افشای مشخصات گوشی پر شده بود اما پس از معرفی این فبلت ماجرا به طور کلی تغییر رویه داد. این روزها اخبار انفجار نوت 7 در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود که قطعا ضربه سنگینی به فروش این گوشی وارد می‌کند. اما این‌بار ماجرا متفاوت است زیرا قربانی یک کودک است.
Invalid Date

اخبار ناگواری از سراسر جهان به گوش می‌رسد که چهره گلکسی نوت 7 را بیش از پیش خراب می‌کنند. مرکز حوادث هم عموما کشور ایالات متحده است که کاربرانش حاضر به پس‌دادن گوشی‌هایشان نیستند. کاربران می‌دانند در صورتی که نوت 7 را به نمایندگی تحویل دهند مدت نسبتا زیادی بدون گوشی خواهند ماند و به همین دلیل خطر باتری معیوب گجت را جدی نمی‌گیرند. متاسفانه حالا دیگر یک کودک قربانی ماجرا شده است که احتمالا در روزهای آینده شاهد واکنش‌های شدیدتری در مقابل نقص فنی نوت 7 باشیم. برای بررسی ابعاد مختلف ماجرا با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

شب گذشته یک کودک 6 ساله ساکن بروکلین نیویورک در حال کار کردن با نوت 7 بود که گوشی در دستانش منفجر شده و صدماتی وارد کرد. خوشبختانه کودک با سرعت به وسیله یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و اکنون حالش خوب است. خانم لیندا لوییس مادربزرگ این کودک می‌گوید:

او در حال تماشای یک ویدئو روی نوت 7 بود که باتری گوشی بدون مقدمه آتش گرفت و اخطار حریق خانه نیز به صدا درآمد. نوه‌ام از بیمارستان مرخص شده است اما حالا دیگر از هر گوشی‌ای می‌ترسد و سمت هیچ‌کدام نمی‌رود.

پس از این ماجرا خانم لوییس با سامسونگ ارتباط برقرار کرده است اما همچنان هیچ اطلاعی از محتوای مکالماتشان افشا نشده است.

image

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ از کاربران می‌خواهد نوت 7 را پس داده و یک گوشی از سری جی تحویل بگیرند تا گجت اصلی تعویض شود. راه دیگری هم وجود دارد این‌که یک گلکسی اس 7 یا اس7 اج در عوض نوت 7 تحویل بگیرند که در این صورت هزینه مابه التفاوت را نیز دریافت می‌کنند. البته پیشنهاد ما این است که اس7 اج را انتخاب نکنند زیرا این گوشی هم حاشیه‌های خود را داشته و اخبار انفجار آن را پیش از این پوشش داده‌ایم.

image

احتمالا مطلع هستید که سازمان حفاظت از امنیت مشتریان امریکا وارد این پرونده شده است که این موضوع کار سامسونگ را سخت می‌کنند. منتقدان از سامسونگ می‌خواهند پروژه تعویض نوت 7 را به صورت رسمی اعلام کند که برای این کار باید با سازمان‌های مسوول امریکایی مذاکره کند. در صورتی که بازپس‌گیری نوت 7 رسما اعلام شود فروش گوشی و حتی استفاده از آن جرم تلقی می‌شود و همه کاربران مجبور به پس‌دادن گوشی‌هایشان می‌شوند زیرا نه تنها جان خود بلکه جان دیگران را هم به خطر می‌اندازند.

نظر شما درباره اتفاقات اخیر چیست؟ به نظر شما سهام سامسونگ چقدر افت می‌کند؟ آیا آیفون 7 پلاس می‌تواند جای نوت 7 را در سبد خرید مشتریان پر کند؟ آیا شما نوت 7 خود را به نمایندگی‌های سامسونگ پس داده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (71 نظر)

احمد

۱۳۹۵/۶/۲۳
ینی بدبخت دچار سوختگی درجه یک شده مهم نیست؟یا خدا شماها دیگه چقدر بی احساسین حتی جون ادماهم براتون مهم نیست
داداش انسان با منطق دوست عزیز سرور تاج سر تو همین ایران خودمون وقتی فراخوان داده شد تو سایت های مختلف نگفتن ما یک ماهه استفاده می کنیم و بازم استفاده می کنیم چون تا الا ن چیزیش نشده چون اتیش نگرفته ؟تو ایران طرف می گه مشکل برا من تا الان پیش نیومده پساز این به بعد هم پیش نمیاد تو امریکا و هر جای دنیا این ادما زیادن قرار نیست چون امریکایه خیلی فهمیده باشه

احمد

۱۳۹۵/۶/۲۳
حاضری 800دلار معدل سه میلیون و نیم پول رو بدی به یه شرکتی درعوض یه محصول یک میلیونی بهت بدن؟ هیچ وقت حاضر نیستی متازه اگه متعصب باشی رو سامی می گی همش دروغه طرف می گه من یک ماه و نیم گوشی رو استفاده می کنم چیزیش نشده (همونجوری که خیلی از دوستان تو ایران و تو این سایت می گن) پس از این به بعد هم چیزیش نمی شه با همین فرض گوشی رو می دن دست بجه و مصیبت پیش میاد

احمد

۱۳۹۵/۶/۲۳
حاجی نوت5 پارسال قلم گیر کرد فراخوان دا سامسونگ یا نوت7 امسال؟گفت بیاین مفت عوض کنین؟این همه مشکل بووت لووپ داره گوشی براش فراخوان داد؟اصن اپیدیت داده براش؟
عزیزم اتیش گرفتن رو با پریدن انتن مقایسه می کنی؟ باریت های فک کنم اس4 باد می کردن سامسونگ فراخوانی داد؟

احمد

۱۳۹۵/۶/۲۳
دوست عزیز اقا علی به فکمنو شما نیست کافیه یک مورد مرگ داشته باشه این گوشی می دونی چه مصیبتی دچار می شه سامسونگ؟
می دونی راحت می شه چقد ازش خسارت گرفت؟ می دونی می شه تو امریکا تصویب کنن که واردات سامسونگ ممنوعه ؟می دونی با ادمه خسارات جانی بیشتر کشور ها واردات این گوشی رو منع می کنن؟می دونی اگه گوشی رو درست نکنه بنجول بذاره بمونه منی که گوشیم اتیش گرفته دیگه هیچ وقت نمی رم سامسونگ بخرم و هر کی رو هم ببینم نمی ذارم ساسونگ بخره؟می دونی ادامه تیش سوزیا چه تبلغات منفی برا سامسونگ بوجود میاره؟
اینا از مشتری مداریش نیست این جلو گیر از ضرر بیشتره که سامسونگ یه جوری داره نشون می ده که انگار داره کار شاقی می کنه وقتی جنسی معیوب باشه باید اون گوشی عوض بشه چه 1 مورد چه 100 میلیون مورد فرق ینمی کنه
شما خودتو گول ردی فک می کنی بخاطر ماست فقط فک کن سامسونگ فراخوان نمی دادو ایتن اتیش گرفتنا ادامه دار مشد فک کن خودت چه اتفاقی می افتاد ؟

احمد

۱۳۹۵/۶/۲۳
تاحالا شده اپل 40 مورداتیش گرفتن تو دو ماه داشته باشه؟
ایا می دونین هر محصولی به هزار و یک علت می تونه براش مشکل بوجود بیاد؟مثلا حین تولید حین حمل و نقل حین استفاده نا صحیح و ... در نتیجه چن مورد اتیش گرفتن هم داشته باشه اما تا حالا شنیدین 70% محوصلات یک شرکت به هر دلیلی خطر اتیش گرفتن داشته باشن؟احتمالا 70% گوشی ها دچار اتیش گرفتن بشن؟
ایا ضد اب بودن مهم تره یا اینکه گوشی اتیش نگیره؟
ایا سامسونگ بنجول ساز که می گین نواوری داره تونسته از ایفون 6 که به قول شما نواوری نداره جلو بزنه؟
پس نگو سامسونگ سامسونگ ،سامسونگ نشون دادبه فکر هیچی نیست جز سودش حتی از جون مشتریاش مایه می ذاره
راستی می دونی جن مورد اس4 اس5 اس6 اتیش گرفته ؟می دونی چن وقت پیش اس7 هم اتیش گرفته؟