خانهاخبار
Mi 5s شیائومی با نمایشگر فورس تاچ و رم 6 گیگابایتی

Mi 5s شیائومی با نمایشگر فورس تاچ و رم 6 گیگابایتی

شیائومی در حال آماده کردن مدل ارتقا یافته می 5 است که از نظر سخت افزاری قدرتمندتر شده و تا پایان سال وارد بازار می‎شود.
۱۳۹۵/۶/۲۲

Xiaomi Mi 5 بی‌شک می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند 2016 قلمداد کرد که با داشتن ظاهری شیک و سخت‌افزارهایی قدرتمند از قیمتی رقابتی در مقایسه با سایر پرچمداران بازار برخوردار است.

اکنون به نظر می‌رسد مدل ارتقا یافته Mi 5 آماده است تا به زودی وارد بازار شود. Xiaomi Mi 5s نام این گوشی جدید است که به احتمال زیادی تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‎شود.

image

این گوشی از نمایشگر 5.15 اینچی با فناوری Force Touch، پردازنده اسنپ‌دراگون 821، دوربین 16 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. باتری شیائومی می 5 اس ظرفیت 3490 میلی‌آمپرساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام، پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

شیائومی در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند با کیفیت و خوش قیمتی را به بازار فرستاده است. امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد حضور فعال‌تر این برند در بازار ایران باشیم تا کاربران ایرانی بتوانند از پرچمداران قدرتمند و باکیفیت این شرکت استفاده کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۲۳
بله اسم خودش رو گذاشته نماینده . نه گارانتی معتبر داره نه قیمت معقولانه نه موجودی !!!
اون 6 گیگ رو مثل اینکه گفتن بخاطر رام اکسیژن و چمیدونم مصرف باتری محدود به 4 کردن و اصلا احتیاجی به استفاده از کل 6 گیگ نیست چون همینطوریش هم رتبه اول بنچمارک هست . فکر میکنم با کاستوم رام میشه راش انداخت . امیدوارم رام شیائومی خودش از 6 گیگ استفاده کنه و احتیاج به دستکاری نباشه .
خوبی اندروید اینه که میشه از هرتز به هرتز فرکانس پردازنده تا فرکانس و حافظه ی رم رو دستکاری کرد

علی

۱۳۹۵/۶/۲۳
اینجا یک نمایندگی فعال داره آسوشید تجارت که گوشیها و محصولات دیگرش رو هم (گجت) میاره فقط از کارخانه 10 فاز عقبه الان هنوز Mi5 رو نیاورده و روی مدل قبلترش داره کار میکنه هر روز هم میگه تا آخر ماه میاریم و ... کلا سر کاریه ولی بازار بدون گارانتی داره بهر حال گوشیهای خوبی تولید میکنه با بازه قیمتی مناسب . اما دوستان 6 گیگ میبینند میگن هیولا : آیا واقعا از کل اون رم استفاده میشه توسط برنامه و سیستم عامل خیر مقاله معتبری خوندم از گوشی وان پلاس 3 جزء اولین گوشی با 6 گیگ رم در دنیا هست که طی بررسیها نشون دادن که کلا 4 گیگ مصرف میشه و 2 گیگ عملا بیکار هست البته سیستم عامل دستکاری شده اکسیژن هم یکی از دلایل عدم مصرف و تناسب بهینه برنامه با حافظه موقت ذکر شده بود که امیدوارم در این گوشی بهینه شده باشه کاش فرکانس کاری رم هم تعیین شده بود تا بیشتر روش حساب باز کنیم - دمتون دمادم

babak

۱۳۹۵/۶/۲۲
عجیبا غریبا

amir sasa

۱۳۹۵/۶/۲۲
oh my god
این ک هرچی پرچمداره نابود میکنه
۶گیگ رم
۲۵۶ گیگ حافظه داخلی
بدنه نازک
حسکر اثرانگشت
۳۴۰۰ میلی امپر باتری
اووووووووع
خدا رحم کنه فقط اگه تبلیغاته بیشتری داشت تو دنیا مطرح میشد الن ک فقط تو چین اینو میخرن.
???????

sink

۱۳۹۵/۶/۲۲
چه جانوریه!!! 6 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی !