خانهاخبار
Galaxy Folder 2 سامسونگ معرفی شد

Galaxy Folder 2 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از یک گوشی هوشمند تاشو به نام گلکسی فولدر 2 رونمایی کرد که مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی دارد و از اندروید 6 مارشمالو استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۲۱

پس از انتشار تصاویر متعددی از گوشی تاشو جدید سامسونگ، این شرکت رسما از Galaxy Folder 2 رونمایی کرد. شاید خیلی‌ها فکر کنند زمان گوشی‌های تاشو دیگر به پایان رسیده است اما هنوز کاربران زیادی وجود دارند (مخصوصا در کشورهای شرق آسیا) که علاقه‌مند به این نوع از گوشی‌های تلفن همراه هستند.

گلکسی فولدر 2 نمایشگری 3.8 اینچی با رزولوشن 800 در 480 در اختیار دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 425 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. حافظه داخلی 16 گیگابایتی این گوشی را می‌توان با نصب کارت microSD تا 128 گیگابایت افزایش داد. گلکسی فولدر 2 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد و باتری آن ظرفیتی معادل 1950 میلی‌آمپرساعت دارد.

سامسونگ هنوز قیمت Galaxy Folder 2 و نام کشورهایی را که قرار است در آنها عرضه شود، اعلام نکرده است اما احتمال زیادی وجود دارد که این دستگاه تنها مختص کشور چین باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

امیررضا

۱۳۹۵/۷/۲۲
کی میاد ایران؟

امیررضا

۱۳۹۵/۷/۲۲
کی جهانی میشه

digitalground

۱۳۹۵/۶/۲۳
واسه افراد مسن خیلی عالیه. امیدوارم برای ایران هم عرضه بشه.

هرگودو

۱۳۹۵/۶/۲۳
سامسونگ عالیه این روزها خبر از انفجار note7میدن خوب اشکال هست که پیش میاد انشالله سامسونگ دوباره به بازار با گوشی های جدید طرح و رنگ عالی وارد بازار میشه و مشکل نوت 7 حل میشه فکر کنم انفجار نوت 7 شایعه هست مگه داریم مگه میشه همچین کاری

امیررضا

۱۳۹۵/۶/۲۲
این لمسی هم هست چون دکمه سبز نداره فک میکنین چقدر قیمتش باشه؟