خانهاخبار
تماشا کنید: بررسی اولیه آیفون 7

تماشا کنید: بررسی اولیه آیفون 7

آیفون 7 اپل بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود پید اکرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو بررسی اولیه این نسخه از آیفون را تماشا کنید.
۱۳۹۵/۶/۲۲

چند روز پیش اپل از آخرین نسل گوشی‌های هوشمند خود، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی که طرفداران بسیاری در بخش‌های مختلف جهان دارند. نسخه جدید آیفون‌های اپل هم تقریبا طراحی مشابه نسخه‌های پیشین خود دارد. در این گوشی‌های دیگر خبری از خط آنتن پشت بدنه گوشی نیست و جک آیفون نیز حذف شده است. دکمه خانه در این آیفون‌ها اکنون به فشار دریافتی حساس است.

تغییرات در این نسخه از آیفون‌های اپل به همینجا خلاصه نمی‌شود. دوربین اصلی آیفون 7 اپل، برخلاف 6 اس اکنون به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز است و دوربین سلفی آن نیز 7 مگاپیکسلی شده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از بررسی اولیه این نسخه از آیفون مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

amirfj

۱۳۹۵/۶/۲۶
تغییرو توی جیب شما میبینیم.
تا دیروز برای حافظه بیشتر پول بیشتر میدادی
حالا برای هدفون.
از داخل جیبت چخبرا!؟

ارشیا

۱۳۹۵/۶/۲۵
اونایی که میگن آیفون 7 نسبت به سری قبلی تغییر نکرده واقعا تغییر رو چی میدونن؟ نکنه می خوان اپل گوشی کیبورد دار تولید کنه اونوقت بشه تغییر؟

کاظم

۱۳۹۵/۶/۲۵
باتری ایفون۷پلاس ظرفیتش۲۶۷۵میلی امپره

sink

۱۳۹۵/۶/۲۵
شما دو ماه دیگه یه سر به سایت بزن
گوشی هایی میان که آیفون ۷ رو با جعبه میبرن انتهای لیست
دوربین دوگانه چیزی هست که خیلی مدته اختراع شده . حالا امروز اپل به عنوان اخرین سازنده ای که از دوربین دوتایی استفاده کرد ، کیفیت خوبی رو ارائه داد . چند روز دیگه دوربین سه تایی و چهارتایی هم میاد
ان اف سی ، شارژر وایرلس ، نمایشگر fullhd اینا نمونه ی چیز هایی هست که برای اپل تازگی داره و برای بقیه کمپانی ها خاطره هست . زمانی که سایز عکس سونی به ۲۳ مگاپیکسل رسید و تراکم پیکسلی نمایشگرش ۸۰۰ شد ، سایز عکس ایفون ۸ مگاپیکسل بود و تراکم پیکسل نمایشگرش۳۰۰ بود
زمانی که موتورولا دروید توربو با باتری ۳۹۰۰ mah ساخت ، ایفون باتریش ۱۸۰۰ و ۲۹۰۰ بود که پارسال حتی کمتر هم شد ! رم موتو ۳ گیگ بود ایفون یک گیگ بود .
زمانی که گوگل شارژر وایرلس و ان اف سی روی نکسوز۴ گذاشت تو سال ۲۰۱۲ ، اپل حتی اسمشون رو هم نشنیده بود
لرزشگیر اپتیکالی که اچ تی سی از مدل وان یعنی سال ۲۰۱۳ داره استفاده میکنه ، تازه امسال روی همه ی آیفون ها قرار گرفته
فست شارژ . نمایشگر نشکن که هنوز ایفون نداره. حذف پورت ۳.۵ و جایگزین کردنش با یو اس بی سی امسال توسط موتورولا صورت گرفت و موتو z یک و نیم میلیمتر نازک تر از ایفون شد !! اپل حتی عرضه ی نازک کردن گوشیش بعد از حذف پورت ۳.۵ رو نداشت درصورتی که هدفش رو از حذف این پورت ، نازک تر ساختن ایفون اعلام کرده بود!!!
متاسفانه شما گوشی خوب اندرویدی نداشتین وگرنه هرگز امکانات اندروید رو به کیفیت ویدئو اسلوموشن یا فورس تاچ ترجیح نمیدادین!
یه عکس اگر با کامپیوتر بخوایم وارد ایفون کنیم باید آیتیونز داشته باشیم! برنامه هارو باید حتما دانلود کنیم . الان هم که هدفون نمیخوره بهش و باید تبدیل بخریم. زاویه دید دوربین جلوش انقدددر کمه که حتی تصویر خوده ادم هم به زور تو عکس جا میگیره . نمیدونم اینی که گفتین دنیارو تکون داد ، دقیقا با چی تکون داد !! شاید با شارژ وایرلس ..یا نمایشگر اچ دی ..!!!

سعید

۱۳۹۵/۶/۲۴
دوست عزیز کسی که پول ایفون داره 400تومان هم داره بده یه اندروید دستش باش:/
خدایی منم تا قبل اینکه ایفون بگریم میگفتم چرت ولی بعد اینکه گرفتم گوشی دیگه ای به نظرم خوب نمیاد:)