خانهاخبار
تعویض‌کنندگان Note 7 یک گوشی سری J امانت می‌گیرند

تعویض‌کنندگان Note 7 یک گوشی سری J امانت می‌گیرند

سامسونگ به تعویض‌کنندگان گلکسی نوت 7 در بعضی کشورها این امکان را داده است تا در مدتی که گوشی آنها دست سامسونگ است یکی از گوشی‌های سری Galaxy J این شرکت را امانت بگیرند و استفاده کنند.
۱۳۹۵/۶/۲۰

صدای انفجار Galaxy Note7 آنقدر بلند بود که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند. پس از هیاهویی که آتش گرفتن فبلت جدید سامسونگ در اینترنت به راه انداخت، مسئولان این شرکت از خریداران خواستند تا گلکسی نوت7 خود را برای تعویض یا مرجوع کردن به نمایندگی‌های سامسونگ تحویل دهند.

البته سامسونگ برای خریداران بعضی کشورها امتیاز ویژه‌ای قائل شده است. به طور مثال، خریداران آمریکایی این امکان را دارند که در طول مدتی که گوشی‌ آنها برای تعویض در دست سامسونگ است یک گوشی از سری Galayx J را از اپراتور خود امانت بگیرند و از آن استفاده کنند.

image

گزینه دومی که پیش روی کاربران قرار دارد تعویض گلکسی نوت7 با Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge است که مابه التفاوت آن را نیز سامسونگ بازمی‌گرداند. همچنین این شرکت لازم دیده است به هریک از تعویض‌کنندگان Note7 مبلغ 25 دلار به صورت گیفت کارت یا اعتبار خرید پرداخت نماید.

شایان ذکر است خریداران ایرانی Galaxy Note7 نیز می‌توانند، همچون دیگر کشورها، گوشی خود را برای تعویض یا مرجوع کردن به نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران تحویل دهند و نگران رخ دادن حادثه نباشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

Amir Fifty

۱۳۹۵/۶/۲۲
من خودم طرفدار سونی هستم و صددرصد هم اعتماد دارم بهش
واقعا سامسونگ ارزش نداره که ادم اینقد بهش پول بده... اسرار فروشنده هم به سامسونگ فقط برای پولیه که از گارانتی به جیب میزنه حالا مردمم فکر میکنن فردا کع گوشیشون خراب شد گارانتی ساپورتشون میکنه?
نظرمو از روی تعصب نگفتم کاملا واقعیت بود

جهان

۱۳۹۵/۶/۲۱
hosein....کند ضحنی و مونگول بودن تو محسوب میشه..سیب پرست از نوع گازده.. واسه چی اینکارو انجام بدی یه سبد سیب ببر از نوع اپل ..گازده هم هست تلافی میشه.. فکر می کنه دسش انداختی...این بهترین پیشنهاده برات..

reza

۱۳۹۵/۶/۲۱
ههه حالا ببین شرکتی ک ی عمر جاروبرقی و یخچال می‌زد با اینکه چن ساله گوشی می‌زنه اپلی رو ک سابقه درازی تو صنعت لپ‌تاپ و گوشی داره با مخ کوبوندتش زمین...می‌دونی با ورود سامسونگ ب صنعت تولید گوشی همراه، اپل چقد ضرر کرده...خخخخ

Unknown

۱۳۹۵/۶/۲۱
چیز بهتر از کپسول میخوای بدم بهت شاید به دردت خورد!

sink

۱۳۹۵/۶/۲۱
نات 7 ؟!؟!؟! داش خدایی خوده آمریکایی ها هم میگن نوت :/ البته سامسونگ رو میگن سمسانگ ولی نوت همون نوته :/ میدونم مثلا اومدی کلاس بزاری ولی 3 شدی درکت میکنم....حس بدیه.....