خانهاخبار
تماشا کنید: اتصال همزمان شارژر و هدفون به آیفون 7 با کمک تبدیل 40 دلاری

تماشا کنید: اتصال همزمان شارژر و هدفون به آیفون 7 با کمک تبدیل 40 دلاری

با معرفی آیفون 7 سوالی اساسی برای بسیاری از منتقدان آیفون پیش آمده است: چطور همزمان هم آیفون 7 را شارژ کنیم و هم با هدفون سیمی خود به موسیقی گوش دهیم؟ اگر این سوال برای شما هم پیش آمده، این پست مخصوص شماست. به تازگی شرکت Belkin یک تبدیل برای همین منظور تولید کرده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۲۰

تصور کنید آیفون ۷ خود را به شارژر وصل کرده‌اید، ولی در عین حال می‌خواهید با هدفون خود، که از قضا کابل ۳.۵ میلیمتری هم دارد، موزیک گوش کنید. در حالت عادی چنین چیزی غیرممکن است، ولی اگر تبدیل ۴۰ دلاری جدید بلکین را خریداری کنید، تصور شما باید شبیه تصویر زیر باشد! با این تفاوت که یک کابل شارژر هم به دیگر پورت لایتنینگ موجود در تبدیل وصل شود.

image

این واقعیتی است که در سال ۲۰۱۶ با آن روبروییم، زیرا اپل تصمیم گرفته پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون را از آیفون ۷ حذف کند و برای وصل کردن هدفون و شارژ کردن دستگاه تنها یک پورت لایتنینگ باقی بگذارد. این کار اپل باعث شده یکی از شرکت‌های سازنده لوازم جانبی، یعنی بلکین، ایده ساخت این تبدیل را پیدا کند. این محصول با نام Lightning Audio + Charge RockStar و با قیمت ۴۰ دلار از تاریخ ۱۰ اوت برای آيفون ۷ و ۷ پلاس عرضه خواهد شد.

آنطور که بلکین اعلام کرده، این تبدیل گران قیمت با همکاری شرکت اپل ساخته شده و به زودی باید شاهد عرضه مستقیم آن در اپل استورها نیز باشیم. نحوه کارکرد این تبدیل نیز بسیار ساده است. در سمت ورودی‌ها یک پورت لایتنینگ برای وصل کردن هدفون و یک پورت لایتنینگ دیگر برای وصل کردن شارژر دستگاه وجود دارد. اگر هم هدفون شما پورت ۳.۵ میلیمتری دارد، باید از تبدیل ۳.۵ میلیمتری به لایتنینگ، که در بسته‌بندی آیفون ۷ قرار دارد، استفاده کنید. اگر هم آن را گم کردید، باید ۹ دلار ناقابل برای خرید دوباره‌اش پرداخت کنید.

بلکین همچنین اعلام کرده این تبدیل از انتقال صدا با کیفیت ۴۸ کیلوهرتز و ۲۴ بیت و همین طور از ریموت کنترل Earpods اپل پشتیبانی می‌کند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

در هرصورت اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنگام شارژ کردن موبایل به موزیک هم گوش می‌دهند، بهتر است در کنار آیفون ۷ این تبدیل ۴۰ دلاری را هم خریداری کنید. همین طور حتما حواستان باشد که این تبدیل گران‌قیمت یا تبدیل ۹ دلاری ۳.۵ میلیمتری به لایتنینگ را هم گم نکنید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

حسین

۱۳۹۹/۱/۱۷
این ورودی مشترک فقط مخصوص آیفون 7 هست یا بقیه آیفون های نسل جدید هم اینجورین؟؟

Mohammad.no97

۱۳۹۵/۷/۲۵
با عرض سلام، لطفا راجب چیز هایی که نمیدونین نسنجیده نظر ندین فکر نکرده حرف نزنیم چقدرفکر یک سری از انسانها میتونه کوچیک باشه که فکر میکنن با تمسخر یک برند باعث میشه ارزش اون برند بیاد پایین یا میگن تا ۱۰سال دیگه نابود میشه...
کمی صبر کنید تا ببینید که شرکت هایی ک طرفدارش هستید مثل سامسونگ اچ تی سی و...
هر برندی که داره از اپل تقلید میکنه برای پیشرفتش
درگاه جک ۳.۵رو حذف میکنه.

Ali

۱۳۹۵/۶/۲۳
دوست عزيز،شما ميتوني از كابل كوچكي كه تو خود جعبه گوشي هست برا اتصال هدفون با سيم استفاده كني
در ضمن تو برسي ها گفته شد كه استفاده از درگا لايتينگ كيفيت بهتري خواهد داشت
حذف جك 3.5 ميشه تغيير بزرگي بزرگي به حساب آورد كه در آينده باعث نازك شدن و... ميشه كه خود اپل ما رو باهاش روبرو ميكنه

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۶/۲۲
ببین به خاطر سود خودش چه کارا می کنه

mehdidante

۱۳۹۵/۶/۲۱
ببخشید که اپل فکر اینو نکرده بوده که شما هر جوری شده میخای این جک 3.5 چرتو با هر چنتا تبدیل به یه ایفون با کیفیت متصل کنی ?