خانهاخبار
آتش گرفتن خودرو جیپ به دلیل گلکسی نوت 7!

آتش گرفتن خودرو جیپ به دلیل گلکسی نوت 7!

گلکسی Note 7 این‌بار نه تنها خودش آتش گرفت، بلکه باعث سوختن خودرو جیپ یک خانواده در آمریکا شد. مشکل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 آنقدر جدی است که اگر صاحبان این گوشی آن را پس ندهند، باید منتظر عواقبش باشند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۲۰

داستان آتش گرفتن گلکسی نوت۷ روز به روز داغ‌تر می‌شود. با وجود فراخوان عمومی سامسونگ برای جمع‌آوری این گوشی، باز هم شاهد خبرهایی درباره آتش گرفتن این گوشی هستیم. این بار گلکسی نوت۷ موجب آتش گرفتن خودرو جیپ خانواده آقای Nathan Dornacher شد. 

داستان از آنجایی شروع می‌شود که این خانواده ساکن شهر سن پترزبورگ در ایالت فلوریدای آمریکا روز پنجم سپتامبر در حال لذت بردن از تعطیلی روز کارگر در آمریکا بودند که دچار این حادثه شدند. این خانواده در حال تخلیه یک بار از خودرو جیپ خود بودند و در این هنگام آقای Nathan Dornacher گلکسی نوت۷ خود را در کنسول وسطی خودرو در حال شارژ رها کرد. بعد از چند دقیقه از خانه بازگشت و با خودرو خود که در شعله‌های آتش می‌سوخت روبرو شد.

image

درواقع آنها تنها می‌خواستند میزی را که تازه خریده بودند به خانه ببرند و دوباره سوار خودرو شوند و به سمت مقصد بعدی خود حرکت کنند. ولی با حادثه‌ای که رخ داد به ناچار خانه‌نشین شدند و یک خودرو جیپ آتش‌گرفته نیز روی دستشان ماند. خوشبختانه ماموران آتش‌نشانی شهر سن پترزبورگ به سرعت وارد عمل شدند تا شعله‌های آتش از این خودرو فراتر نرود. بیمه کل هزینه این جیپ را پرداخت می‌کند، ولی هزاران دلار هزینه دیگری را که Nathan برای این خودرو خرج کرده بود بیمه یا شرکت دیگری به او نخواهد پرداخت.

جالب است بدانید با عرضه اولین سری از گلکسی نوت‌ها، Nathan که کاربر آیفون بود سراغ این سری از گوشی‌های سامسونگ رفت و پس از آن هرسال جدیدترین گلکسی نوت را هم خریداری کرد. ولی حالا او می‌گوید دیگر هرگز اجازه نخواهد داد محصولی دیگر از سامسونگ وارد خانه‌اش شود!

به عنوان یادآوری باید بگوییم اگر شما هم گلکسی نوت۷ دارید و هنوز آن را برای تعویض باتری به سامسونگ پس نداده‌اید، بهتر است هرچه زودتر این کار را انجام دهید، زیرا نمایندگی شرکت سامسونگ در ایران نیز فراخوان تعویض گلکسی نوت۷ را منتشر کرده است. 

شما در مورد این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا سامسونگ خواهد توانست این جو منفی علیه گلکسی نوت۷ را از بین ببرد؟ مخصوصا حالا که آیفون‌های جدید نیز معرفی شده‌اند و احتمالا خیلی‌ها با خرید آیفون ۷ قید نوت۷ را خواهند زد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

آریا

۱۳۹۵/۶/۲۲
با سلام
من خودم از دشمنان بدخواه سامسونگم ولی این قضیه باتری هایی که در نمیان اصلا ربطی به آیفون نداره والجی هم واقعا کارغیر حرفه ای کرده که هنوز باتری هاش غیر قابل تعویض نکرده
دلیلش چیه؟
ببینین تا چند وقت پیش وقتی یک گوشی هوشمند وارد بازار میشد اکثر فروشنده ها میومدن باتری اصلی رو با یک باتری معمولی یا دسته دوم که از همون گوشی باقی مونده بوده عوض میکردن
اینجوری بعداز مدتی که باتری کاربر دچار نقص میشد یا ازش راضی نمیشد مجبور بود بره و باتری گوشی خودش رو با قیمت خیلی بالا بخره
اینگونه وجهه برند ها هم بخاطر ضعف باتریشون لطمه میخورد اما اینجوری دیگه خبری از این چنین کلاه برداری هایی نیست
و شما با خیال راحت میتونین از گوشیتون استفاده کنین

احسان

۱۳۹۵/۶/۲۲
خواهشا دوستان نظر مردم رو با دقت بخونین و سریع اطهار نظر نکنید!
شما شارژ فندکی فابریک سامسونگ تایپ سی رو تو سایت سامسونگ دیدی؟ پس سامسونگ نداره! اگه محصولات متفرقه منظورتونه که همونطور بهتر جواب بیشتر بهتون ندم!
شما تو حرف من کلا صحبت از جدید بودن تایپ سی دیدی؟ کل جوتبی که میتونستین بدین در همین حد بود که به حواشی بپردازین!

shahab

۱۳۹۵/۶/۲۲
خواهشاً دوستان هي نگيد USB type c جديد هست و هنوز براش شارژر مخوص فندك ماشين نيومده. usb type c دو سال پيش معرفي شده. بعد ميگيد جديده؟؟؟؟ بعد دوسال الان براش همه جور اكسسوري هست و تو لپ تاپ هاي اپل و اچ پي و خيلي برند هاي ديگه استفاده ميشه

شهاب

۱۳۹۵/۶/۲۲
عرفان usb type c در سال ٢٠١٤ معرفي شد يني دو سال پيش.. به نظرت بعد دوسال براش شارژر فندكي نيومده هنوز؟

Amin

۱۳۹۵/۶/۲۱
صد درصد لا یک ?