خانهاخبار
اپل عکس‌های گرفته شده با آیفون ۷ را منتشر کرد

اپل عکس‌های گرفته شده با آیفون ۷ را منتشر کرد

شب گذشته اپل در مراسم معرفی آيفون‌های جدید، روی یک ویژگی مانور زیادی داد و آن دوربین این گوشی‌ها بود. آیفون ۷ و ۷ پلاس که نسل قبلی‌شان در زمینه عکاسی از گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی شکست خورده بودند، باید بار بزرگی را روی دوش بگیرند و آنطور که نمونه عکس‌های دوربین این گوشی‌ها نشان می‌دهد، در این مسیر موفق نیز بوده‌اند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۱۸
image

بالاخره شب گذشته شاهد معرفی نهمین نسل از آیفون‌های اپل بودیم که با نام iPhone 7  و iPhone 7 Plus عرضه شدند. اگر مراسم را دنبال کرده‌باشید، حتما می‌دانید که در آیفون‌های جدید شاهد دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی کاملا جدید هستیم. دوربین‌هایی که بدون شک یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های امسال اپل هستند. 

در آیفون ۴.۷ اینچی شاهد یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۸ میلیمتری هستیم. همچنین این لنز گشادگی دیفراگم f/1.8 دارد که در نتیجه آن، شاهد ورود نور بیشتر به سنسور در هنگام عکاسی هستیم. در مقایسه با آیفون ۶اس باید بگوییم این گوشی می‌تواند پنجاه درصد نور بیشتری در عکاسی و فیلمبرداری جذب کند. علاوه براینها، وجود لرزشگیر اپتیکال دوربین نیز سبب می‌شود عکاسی در شب با دوربین آیفون ۷ راحت‌تر باشد. 

در طرف دیگر آیفون ۵.۵ اینچی یعنی آیفون ۷ پلاس قرار دارد. علاوه بر همه ویژگی‌های بالا که گفتیم، یک دوربین دیگر با لنز ۵۶ میلیمتری اضافه کنید. سیستم دوربین دوگانه آیفون ۷ به کاربر اجازه می‌دهد بتواند تا دو برابر زوم اپتیکال و بدون افت کیفیت داشته باشد. 

اما تمام اینها صرفا اعداد و ارقامی هستند که از دوربین‌های جدید آیفون ۷ می‌دانیم. برا دیدن نتیجه این اعداد و ارقام در عمل فعلا باید تا عرضه این گوشی‌ها صبر کنیم. اما قبل از آن نیز اپل عکس‌هایی که با دوربین آیفون ۷ گرفته شده را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از تاریخ ۲۶ شهریور ماه در چندین کشور عرضه خواهدشد و احتمالا پس از مدت کوتاهی به بازار ایران نیز وارد می‌شوند. قیمت آنها نیز از ۶۴۹ دلار در مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ شروع می‌شود و تا ۹۶۹ دلار در آیفون ۷ پلاس افزایش می‌یابد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۱
فعلا این عکسا بدرد نمیخوره.زمانی میشه روش حساب کرد که با چند گوشی مثله htc 10 و s7 مقایسه بشه.

sajad nasiri

۱۳۹۵/۶/۲۰
فوق العادس...

سونی

۱۳۹۵/۶/۲۰
خخخخخ نوکیا n90 هم همین عکسارو میندازه باور کنید

راد

۱۳۹۵/۶/۲۰
اصلا قابل قیاس نیست با سامسونگ اس7 میخوره اینو قورت میده ذیافراگمشم پایینتره با اینکه چند ماه بعد اومد ولی نتونست رو دست دوربینای سامسونگ بلند بشه

Cadillac

۱۳۹۵/۶/۲۰
دو سال پیش اپل وقتی از آیفون ۶ رونمایی کرد یه همچین عکسایی گذاشته بود ، ولی چیزی که ما در واقعیت دیدیم با او عکسا فاصله زیادی داشت.