خانهاخبار
اپل واچ 2 رسما معرفی شد

اپل واچ 2 رسما معرفی شد

همان طور که انتظار می‌رفت، اپل در کنفرانس خود از نسل جدید ساعت هوشمندش با نام Apple Watch Series 2 رونمایی کرد.
۱۳۹۵/۶/۱۷
image

اپل سرانجام تصمیم گرفت نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی کند.

حدود 18 ماه از رونمایی اولین ساعت هوشمند اپل می‌گذرد و اپل واچ در این مدت توانسته به محبوبیتی خارق‌العاده دست پیدا کند. میزان فروش این محصول اپل در سال گذشته به قدری زیاد بود که بعد از برند معتبر «رولکس»، دومین برند پرفروش ساعت جهان شناخته شد. با این حساب اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان است.

اپل نام ساعت جدیدش را Apple Watch Series 2 گذاشته است. این محصول با صفحه‌ نمایش مربعی از نظر شمایل شبیه نسل قبلی خود است و باتری آن یک روز دوام می‌آورد. کلیدی‌ترین تغییر نسل جدید اپل واچ نسبت به نمونه پیشین، مقاومت در برابر آب است. اپل این محصول را به گونه‌ای ساخته است که تا 50 متر زیر آب دوام می‌آورد. همچنین اپل تدابیر ویژه‌ای برای بلندگوهای این ساعت در نظر گرفته است تا زیر آب دچار اختلال نشوند. علاوه بر این اپل واچ سری 2 میزان کالری سوزانده شده شما هنگام شنا را نشان می‌دهد؛ به عبارتی می‌توان گفت اپل این ساعت را برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی به طور ویژه‌ای بهینه کرده است.

image

دیگر ویژگی اضافه شده به این نسخه GPS داخلی است. از این پس به کمک این ردیاب داخلی بدون نیاز به همراه داشتن گوشی آیفون خود خواهید توانست فعالیت‌های ورزشی‌تان را ثبت کنید.

اپل پردازنده ساعت هوشمندش را نیز ارتقا بخشیده است. پردازنده اپل واچ سری 2 از نوع S2 است که پردازنده‌ای دو هسته‌ای است و به گفته تیم کوک نسبت به نسل قبلی پردازنده اپل واچ تا 50 درصد سریع‌تر است.

از نکات جالب مراسم امشب خبر آمدن بازی محبوب این روزها، پوکمون گو، به اپل واچ بود. این بازی تا انتهای سال 2016 برای اپل واچ عرضه خواهد شد و از طریق آن می‌توانید به دنبال پوکمون‌ها بگردید. همچنین نسخه مخصوص اپل واچ تعداد قدم‌ها و میزان کالری‌ای را که به کمک این بازی سوزانده‌اید به شما نشان خواهد داد.

image

اپل در این مراسم از نسخه مخصوصی از اپل واچ سری 2 رونمایی کرد که نایکی پلاس نامیده می‌شود. این محصول سرآغاز همکاری رسمی نایکی و اپل است. نایکی پلاس به صورت ویژه برای دویدن طراحی شده است.

قیمت سری آلومینیومی و اسپورت اپل واچ سری 2 از 369 دلار و قیمت اپل واچ معمولی نیز از 269 دلار آغاز می‌شود. از 9 سپتامبر پیش‌فروش این محصول آغاز می‌شود و از تاریخ 13 سپتامبر همزمان با عرضه رسمی سیستم‌عامل واچ اواس 3 محصول رسما به بازار عرضه خواهد شد. اپل واچ نایکی پلاس از اکتبر به بازار می‌آید و قیمت آن مشابه نسخه‌های اسپورت اپل واچ سری 2 است. تصاویر مراسم رونمایی از اپل واچ سری 2 را در ادامه مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۵/۶/۱۹
بند مدل قبلی به جدید میخور؟؟

راجون روندو

۱۳۹۵/۶/۱۸
خیلی راحت و مطمن میتونم بگم که زشت ترین و گند ترین ساعت هوشمنده که واقعا از بقیه ساعت های هوشمند بی ریخت تر و بی استفاده ترین ساعت هوشمنده

Abbas

۱۳۹۵/۶/۱۸
ما که آخرم نفهمیدیم ساعت هوشمند دقیقا به چه دردی میخوره !!!! و اینکه چرا اپل اینقد قیافه ی این ساعتو مسخره کار کرده !!!!