خانهاخبار
آیفون 6 اس، پرفروش‌ترین گوشی درآمریکا!

آیفون 6 اس، پرفروش‌ترین گوشی درآمریکا!

iPhoen 6s اپل، با اختصاص دادن 11 درصد از کل گوشی‌های به فروش رسیده در آمریکا، پرفروش‌ترین گوشی در سه ماهه مه، ژوئن و ژوئیه لقب گرفته است.
۱۳۹۵/۶/۱۷

آیفون 6اس اپل نسخه پیشرفته‌تر آیفون 6 این شرکت است که عملکرد سریع‌تر، سنسور اثر انگشت سریع‌ترو دوربین پیشرفته‌تر دارد. هرچند این دو نسخه از آیفون‌های اپل تفاوت زیادی با هم ندارند، آیفون 6اس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در آمریکا لقب گرفته است.

طبق گزارش تحلیلگران موسسه Kantar World Panel، در سه ماه مه، ژوئن و ژوئیه آیفون 6اس در آمریکا پرفروش‌ترین گوشی بوده و پس از آن گلکسی اس7 و آیفون اس‌ای پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در آمریکا بوده‌اند.

image

علی رغم انتظارها، به نظر می‌رسد آیفون اس‌ای نیز با استقبال خوب کاربران مواجه شده است. ظاهرا نسل جدید به آیفون 4 اینچی و 400 دلاری اپل نیز تمایل زیادی نشان داده‌اند، البته در حالی که اکثر آنها بیشتر مایل‌اند آیفون 6اس را خریداری کنند.

در مورد ارتقای گوشی آیفون کاربران نظرهای متفاوتی دارند. اگرچه چندی پیش آمار و ارقام نشان داد که 50 درصد کاربران آیفون قصد ارتقای گوشی خود به نسخه جدید این محصول را دارند، موسسه Kantar World Panel انتظار دارد که تنها 29 درصد کاربران آیفون قبلی نسبت به خرید آیفون 7 یا 7 پلاس اقدام کنند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا تغییرات آیفون دلدادگان این دیوایس را به خرید نسخه جدید این گوشی ترغیب می‌کند یا خیر. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ناشناس

۱۳۹۵/۹/۲۷
فکرمیکنی توآمریکا انقدر مثل ایران گرونه اون گوشی،،،،،،

رضا

۱۳۹۵/۹/۱۲
خخخ ببین تو آمریکا چقدر فخر فروشی زیاده مثل ایران.

مجید شاه

۱۳۹۵/۷/۲۶
یه علت مهم وجود داره که میشه خیلی راحت فهمید اپل از تمام برندها به صرفه تره. اون هم قیمت پائینش هست. چون تو طول عمر اپل شما قطعا 2تا گوشی 500تومن پائین تر از اون رو باید پول بدید. اپل از همه ارزونتر و از همه باکیفیت تره. بدون تعصب و طرفداری بیجا!

معین

۱۳۹۵/۶/۲۴
از لحظ جهانی الاه سه سال از سامسونگ شکت خورده

سجاد

۱۳۹۵/۶/۱۷
كي گفته بهترين اصلا اين طور نيست اين همه شركت هاي بهتر اپل هست