خانهاخبار
تصاویر رسمی پرچم‌دار جدید ال جی: LG V20

تصاویر رسمی پرچم‌دار جدید ال جی: LG V20

ال‌جی سرانجام طی مراسمی از وی 20 پرده برداشت. با جی‌اس‌ام همراه باشید و عکس‌های رسمی این محصول را تماشا کنید.
۱۳۹۵/۶/۱۷

image

 

پس از کش و قوس‌های فراوان ال‌جی از پرچم‌دار جدیدش و عضو جدید سری وی، V20، رونمایی کرد. این محصول در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود که زیبایی خاصی به گوشی جدید ال‌جی بخشیده‌اند.

از طرف دیگر V20 جزو گوشی‌های فوق‌ باریک فعلی بازار محسوب می‌شود که زیر 8 میلی‌متر ضخامت دارد. علاوه بر این قاب پشتی دستگاه قابل باز شدن است و می‌توانید به راحتی باتری آن را تعویض کنید. پردازنده اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه با قابلیت ثبت تصاویر واید برخی از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار است.

رنگ‌بندی وی20 جالب است. البته کاملا مشخص است که رنگ صورتی چه طیفی از خریداران را هدف گرفته است، با این حال رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای این پرچم‌دار نیز جذاب به نظر می‌رسند. تصاویر رسمی این محصول از زوایای مختلف را در ادامه مشاهده می‌کنید. آیا ظاهر این گوشی را می‌پسندید؟ کدام رنگ آن زیباتر به نظر می‌رسد؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

saeed

۱۳۹۵/۶/۱۷
بنظر من که گوشی بدرد بخوریه...

meysam.j96

۱۳۹۵/۶/۱۷
دوستانی که از طراحی v20 نا امید شدند بهتره این گوشی و نگیرن از نظر من بسیار طراحی زیبایی داره با ضخامت 7.6 حرفی نمی مونه
دوستان از روی عکس ها قضاوت نکنین گوشی و باید دستتون بگیرید تا متوجه طراحی و خوش دستیش بشید از رو عکس نظرات عجیبی داده میشه خواهر من نوت4 داره گفت گوشی من نازک تر!!!!!!!!!!!!در واقعیت 1 میلی متر نازک تر v20,پس از روی عکس اصلا قضاوت نکنید

pooyan

۱۳۹۵/۶/۱۷
خیلی خوشم اومد از این گوشی....
متفاوت
قدرتمند
خاص

B

۱۳۹۵/۶/۱۷
وی ۱۰ خوشگل تر بود.الجی بجای اینکه از شکستش توی طراحی جی ۵ درس بگیره اونو دوباره روی وی۲۰ قرار داده.واقعا آدم شک میکنه الجی همون شرکتی باشه که جی۴ و جی۳ رو به اون زیبایی طراحی کرده!

هادی

۱۳۹۵/۶/۱۷
صدر چه جدولی؟...جدول بدترین ها ؟