خانهاخبار
رونمایی ایسر از مینی پی سی Revo Base با پشتیبانی از Core i7

رونمایی ایسر از مینی پی سی Revo Base با پشتیبانی از Core i7

شرکت ایسر از مینی کامپیوتر زیبای خود با نام Revo Base و قابلیت اجرای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این کوچک دوست داشتنی قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند i7 را به همراه دارد.
۱۳۹۵/۶/۱۶

در نمایشگاه IFA 2016 شرکت ایسر از مینی کامپیوتر زیبای خود با نام Revo Base و قابلیت اجرای ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این کوچک دوست داشتنی قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند i7 را به همراه دارد. علاوه بر این کاربران می‌توانند با استفاده از این دستگاه از 8 گیگابایت رم DDR3L و دو مانیتور به صورت همزمان بهره ببرند.

image

مینی کامپیوتر Revo Base تنها ۵.۳ سانتی‌متر ارتفاع با حجمی معادل ۱۴ در ۱۴ سانتی‌متر دارد. فضای ذخیره سازی آن در مدل‌های مختلف می‌تواند بین ۲ ترابایت هارد HDD یا ۲۵۶ گیگابایت هارد SSD متغیر باشد که از طریق درگاه کارت حافظه توانایی افزایش ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای کاربران در تمام مدل‌ها در نظر گرفته شده است.

درگاه‌های ارتباطی این مینی‌ کامپیوترشامل ۴ پورت USB 3.1 نسل اول، درگاه اتصال کابل شبکه، یک خروجی صدای ۳.۵ میلیمتری برای اتصال هدفون، پورت HDMI و Display Port برای نمایش تصاویر می‌شوند.

دستگاه Revo Base از لحاظ سخت‌افزاری برای کارهای عادی روزمره مانند پخش صوت و تصویر، مرور اینترنت، تایپ و دیگر کارهای سبک بهینه‌سازی شده است. ظاهر جمع و جور و زیبای Revo Base به شما این اجازه را می‌دهد که آن را در هر کجای منزل یا اتاقتان مورد استفاده قرار داده یا به راحتی آن را جابجا کنید.

طبق اطلاعات اعلامی از سوی ایسر، قیمت این مینی کامپیوتر 429 یورو بوده و در سه ماهه اول سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی مینی کامپیوترها چیست؟ آیا تا به حال از آن‌ها استفاده کرده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

hossein

۱۳۹۵/۶/۳۰
نگویید هارد SSD !
بالاخره باید یک تفاوتی بین شما و عوام باشد یا نه!؟

ارشیا

۱۳۹۵/۶/۱۷
کپی نیست!اگرم تقلید باشه یه تقلید استادانه و بهتر از اصلش هست...ویندوز کجا مک کجا

Yadollah_Aghaei

۱۳۹۵/۶/۱۷
سلام
خیلی عالی بود

akbar

۱۳۹۵/۶/۱۶
این وسیله میتونه ارزش کوانتینیوم و در آینده سرفیس فون رو نشون بده:کامپیوتر شخصی در هرجا...کوانتینیوم سخت افزار قوی میخواد تا کامل بشه .
اما این وسیله اونو داره و حتی بیشتر در حجمی کم...
در یه کلام،محشره.

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۱۶
کپی برابر اصل mac mini