خانهاخبار
اچ پی قدم به اتاق‌های جلسات می‌گذارد

اچ پی قدم به اتاق‌های جلسات می‌گذارد

اچ پی در ایفا 2016 از دستگاه جدید خود که برای اتاق جلسات طراحی شده رونمایی کرد: HP Elite Slice for Meeting Room.
۱۳۹۵/۶/۱۶
image

شرکت اچ‌پی در زمینه تجهیزات اداری برای شرکت‌های بزرگ و کوچک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت در ایفا 2016 در کنار کامپیوتر ماژولار خود، HP Elite Slice، از دستگاه دیگری نیز رونمایی کرد: HP Elite Slice for Meeting Room. این دستگاه اولین کامپیوتر شخصی مخصوص اتاق‌های جلسات است.

این دستگاه با ترکیب چند دستگاه دیگر و استفاده از آنها تجربه‌ای متفاوت برای جلسات و بهره‌گیری از مایکروسافت اسکایپ به شیوه‌ای تجاری پیش روی کاربر می‌گذارد؛ دستگاه‌هایی از جمله HP Elite Slice، HP Collaboration Cover،HP Audio Module و نرم‌افزارIntel Unite .

image

این دستگاه می تواند به نمایشگر بزرگ 55 اینچی اچ‌پی، LD5511، متصل شود. با این کار روشنایی و کنتراست بالا برای پخش بهتر تصاویر و خوانایی بهتر آنها در اتاق‌های جلسات مهیا می‌شود.

قیمت HP Elite Slice for Meeting Rooms از 949 دلار آغاز می‌شود و از سپتامبر 2016 در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت نمایشگر بزرگ و 55 اینچی اچ‌پی نیز از 999 دلار شروع می‌شود و، همچون راه حل تجاری اچ‌پی برای اتاق جلسات، از سپتامبر 2016 در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ارشیا

۱۳۹۵/۶/۱۶
شاید تقلید باشه،اما کمتر و کوچکتر نیست...
بعدشم هر راهی یه پیشتازی داره که توی اینجا اپله،
برای مثال اولین ساعت هوشمند و دارای سیمکارت که مشابه با امروز بوده ،ساخت سامسونگ بوده...خوب حالا باید به اپل بگیم مقلد محض؟

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۱۶
تقلیدی واضح از air port اپل