خانهاخبار
افشای دوباره مشخصات V20 در آستانه معرفی

افشای دوباره مشخصات V20 در آستانه معرفی

ال جی تا ساعاتی دیگر از جانشین V10 رونمایی می‌کند. وی 20 نام این گوشی جدید است که از نظر سخت‌افزاری بهبودهای فراوانی داشته، اما طراحی آن خیلی از وی 10 دور نیست.
۱۳۹۵/۶/۱۶

ال‌جی تا چند ساعت دیگر از گوشی جدید V20 رونمایی می‌کند. تاکنون اطلاعات نسبتا خوب و کاملی از این گوشی جدید در دست داریم و تقریبا می‌دانیم طراحی و ظاهر آن چگونه خواهد بود. اما هنوز در مورد بعضی مشخصات سخت‌افزاری V20 تردید وجود دارید.
به لطف اطلاعات جدیدی که در آستانه کنفرانس ال‌جی فاش شده است مشخص گردیده وی20 از نمایشگر اصلی 5.7 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.
LG V20 اولین گوشی هوشمندی است که با سیستم عامل اندروید 7 به بازار می‌آید. همچنین انتظار داریم مثل V10 یک نمایشگر دوم کوچک و دو دوربین سلفی در جلو دستگاه تعبیه شده باشد.
ال‌جی امشب طی مراسمی در شهر سان‌فرانسیسکو از V20 رونمایی می‌کند و بسیاری از کاربران مشتاق‌اند ببینند جانشین V10 چه چیز جدیدی برای عرضه دارد.
اگر به دنبال کردن مراسم معرفی V20 علاقه‌مندید تا پایان روز با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سورنا

۱۳۹۵/۶/۱۶
فکر نکنم گردی به پاکنه

Mozi

۱۳۹۵/۶/۱۶
ما اخر خدایش نفهمیدم چ شکلیه

امید

۱۳۹۵/۶/۱۶
حتما میخرم بدون هیچ شکی

اصغر

۱۳۹۵/۶/۱۶
من خودم طرفدار lg هستم ولی خوداییش برای محصولات خود الالخصوص سری V قیمت بالایی میذاره
مثلا الان شاید یکم تو بازار بگردی g5 رو ارزونتر از v10 هم میشه پیدا کرد(1600 برا یه گوشی پلاستیکی با چیپست 808 مبلغه خیلی زیادیه)
حالا v20 قیمتش چند میشه با توجه به v10 و g5 خود جای سوال داره

حميد رضا

۱۳۹۵/۶/۱۶
با درود خدمت دوستان عزيز من يه گوشي LG v10 داشتم تا ٣ روز پيش كه افتاد تو اب دريا و همه چيش سوخت سري v الجي واقعل سري عالي هست و لحظه شماري ميكنم تا ببينم امشب الجي v20 با چه امكاناتي ارائه ميشه من قطعا اين گوشيرو خريداري ميكنم چون ال جي رو واقعا قبول دارم هم LG G2 داشتم هم LG v10 هر دو واقعا گوشي عالي بودن و احتمال زياد ال جي v20 هم از اين قاعده مستثنا نخواهد بود.