خانهاخبار
تعویض گلکسی نوت 7 در ایران

تعویض گلکسی نوت 7 در ایران

ماجرای ایراد باتری Galaxy Note 7 تا آنجا پیش رفت که نمایندگان این شرکت در ایران طی بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۱۵

سامسونگ ایران در بیانیه‌ای رسمی از مشتریانی که گلکسی نوت۷ را تهیه کرده‌اند درخواست کرد با کارشناسان پشتیبانی این شرکت تماس بگیرند تا امکان تعویض یا مرجوع کردن این گوشی‌ها برایشان فراهم شود.

به دنبال انتشار گزارش‌هایی در خصوص بروز مشکل هنگام استفاده از گلکسی نوت۷، شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاه‌هایی که به دست مشتریان می‌رسند عاری از هرگونه عیب و نقص هستند. هرچند این محصول هنوز رسما در ایران عرضه نشده است، سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.

در بیانیه‌ای که پیش از این شرکت سامسونگ روز ۱۱ شهریور ماه منتشر کرده بود، عنوان شده بود که در کل دنیا ۳۵ عدد از گوشی‌های گلکسی نوت۷ با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تیم مهندسان سازنده گلکسی نوت۷ به سرعت برای حل این مشکل اقدام کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد کمی از گوشی‌ها مشکلاتی در سلول‌ باتری‌های‌شان وجود داشته است. سامسونگ به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و احترامی که برای مشتریان خود قائل است، عرضه گلکسی نوت۷ در دنیا را به تعویق انداخته تا تیم مهندسی این شرکت دوباره گلکسی نوت۷ را آزمایش کند و از سلامت گوشی‌ها اطمینان حاصل نماید.

اگرچه عرضه گلکسی نوت۷ در ایران هنوز رسما آغاز نشده، از آنجا که امکان دارد تعداد اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است داوطلبانه امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.

به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت۷  تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت۷ می‌توانند گوشی‌های خود را تعویض یا مرجوع کنند.

در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وب‌سایت سامسونگ و روابط عمومی این شرکت اعلام می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (90 نظر)

سامسونگ

۱۳۹۵/۶/۲۷
باز دمش گرم اپل یه گوشی داد تو جیب میشکست هیچ کاری برای ایرانیا نکرد

سورنا

۱۳۹۵/۶/۲۵
سلام من ا یفون خریدم برا دربی ایفون بگیرین بیشتر حال میده درصد مخربیش بیشتره تا ی چیز جالب میشه جان خودت رو هم بگیری راااحت فقط وصلش کن به شاژتموم میشه

amir1975

۱۳۹۵/۶/۲۴
من از سامسونگ خوشم نمیاد ولی حمایت از مشتری در این حد، برای گوشیهای بی گارانتی و اون هم در یک کشور جهان سوم، نه تنها باعث کاهش فروش نوت نمیشه بلکه به محبوبیت و فروش بیشتر نوت 7 در اینده کمک میکنه، ضمنا باعث سوختن بسیار شدید اپلی ها میشه چون اپل ایرانیان رو هیچوقت پشیزی حساب نکرده و نمیکنه (آخرین دستگاه ایپدی که داشتم هیچوقت کیبورد فارسی نداشت و باید از عربی بجاش استفاده میکردیم یا فینگلیش مینوشتیم) و البته واقعیت اینه که مشتریان اپل در ایران حقارت رو دوست دارند و برای کوچک شدن پول هم پرداخت میکنند!
نوش جان!

Mohammad

۱۳۹۵/۶/۲۴
یه ریگی تو کفششون هس

آریا

۱۳۹۵/۶/۲۴
سلام
من و دوستام یکی دو کارتن نوت هفت خریدیم برا چهارشنبه سوری به جای ترقه و کپسولی زیر پا هم دیگه بندازیم که حداقل نوت هفت اینجوری شادمون کنه.
در ضمن خبرها حاکی از اینه که برخی کشور ها برای استفاده از نوت هفت به عنوان سوخت جامد موشک با سامی قرارداد بستن...
سازمان منع گسترش سلاح های هسته ای هم به سامسونگ هشدار جدی داده ...
خخخخخخخ