خانهاخبار
افشای اطلاعات جدید از سخت‌افزار iPhone 7 Plus

افشای اطلاعات جدید از سخت‌افزار iPhone 7 Plus

تحلیلگر مشهور KGI Securities، که سابقه خوبی در پیش‌بینی محصولات اپل دارد، در گزارشی جدید جزئیات بیشتری از سخت‌افزارهای آیفون 7 پلاس منتشر کرده است.
۱۳۹۵/۶/۱۴

کنفرانس معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در 17 شهریور برگزار خواهد شد؛ مراسمی که با معرفی گوشی‌های جدید این شرکت و احتمالا رونمایی از مدل‌های جدید مک‌بوک پرو و اپل واچ بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.
مینگ چی کو، تحلیلگر مشهوری که پیش‌بینی‌های دقیقی از محصولات اپل دارد، در جدیدترین گزارش خود اطلاعات فراوانی از سخت‌افزارهای iPhone 7 Plus در اختیار ما گذاشته است.
مینگ چی کو ادعا می‌کند سرعت پردازنده A10 معادل 2.4 گیگاهرتز است ولی ممکن است، برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه، اپل اندکی سرعت آن را کم کند. برای اینکه تصور بهتری از قدرت A10 داشته باشید خوب است بدانید سرعت پردازنده A9 آیفون 6اس برابر با 1.8 گیگاهرتز و سرعت پردازنده A9x آیپد پرو 2.26 گیگاهرتز است. همچنین گفته می‎شود فقط آیفون 7 پلاس از 3 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و آیفون 7 همان رم 2 گیگابایتی را درون خود دارد.

image

دوربین دوگانه‌ iPhone 7 Plus از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است که با هم فرق دارند. یکی از آنها پیکسل‌های بزرگ، لنز واید و OIS دارد و پیکسل‌های دیگری کوچک‌تر است و لنز تله فوتو دارد. علاوه بر این آیفون‌های جدید اپل به جای 2 چراغ فلاش از 4 چراغ LED استفاده می‌کنند.
گوشی‌‌ 5.5 اینچی امسال در سه ظرفیت 64، 128، 256 گیگابایتی و با دو رنگ جدید Piano Black و Dark Black به بازار می‌آید ولی احتمال دارد این دو رنگ جدید تنها برای مدل 256 گیگابایتی در دسترس باشند.
برخلاف تصور همه، اسپیکر دوم به قسمت زیرین دستگاه اضافه نمی‌شود، بلکه خروجی صدای بالای دستگاه قابلیت تبدیل شدن به اسپیکر را دارد؛ به این ترتیب در زمان پخش موسیقی می‌توان انتظار صدای استریو از دو سوی دستگاه را داشت.
این تحلیلگر بار دیگر شایعه لمسی شدن دکمه Home را تایید کرده و گفته است آیفون‌های جدید می‌توانند تا عمق 1.5 متری از سطح آب در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.
با اینکه معمولا پیش‌بینی‌های Ming-Chi Kuo درست از آب درمی‌آید، بهتر است اطمینان کاملی به این گفته‌ها نداشته باشیم و چند روز دیگر برای فهمیدن حقیقت صبر کنیم. شما حدس می‌زنید کدام یک از گفته‌های بالا به حقیقت بپیوندد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali

۱۳۹۵/۶/۱۴
اگه به جا 4تا led برای دوربین عقب یه led برا دوربین سلفیش میذاشت بهتر بود.....البته هنوز قطعی نیست و باید منتظر بود ببینیم شایعات درست از اب در میاد یا نه

h

۱۳۹۵/۶/۱۴
64هم داره؟؟؟
تو مطالب قبلی گفتین 32 و 128 و 256

alireza

۱۳۹۵/۶/۱۴
این که چهار تا led فلش داره الکیه