خانهاخبار
استفاده از سنسورهای دوربین سونی در Pixel XL گوگل

استفاده از سنسورهای دوربین سونی در Pixel XL گوگل

بر اساس اطلاعات جدیدی از که از گوشی‌های جدید گوگل به دست آمده است مشخص شده این گوشی‌ها از سنسورهای دوربین سونی استفاده می‌کنند که نسبت به قبل کیفیت و عملکرد بهتری برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
۱۳۹۵/۶/۱۳

حتما در خبرها شنیده‌اید که دیگر نام نکسوس بر گوشی‌های گوگل گذاشته نخواهد شد و گوشی‌های هوشمند امسال این شرکت با اسم‌های Pixel و Pixel XL به بازار می‌آیند.

از ابتدای عرضه گوشی‌های نکسوس یکی از انتقادهایی که به آنها وارد می‌شد کیفیت پایین دوربین‌شان بود. سال گذشته گوگل این ضعف را با کمک سنسورهای IMX سونی تا حد زیادی برطرف کرد. اکنون براساس اطلاعات تازه به دست آمده، به نظر می‌رسد کیفیت دوربین گوشی‌های 2016 گوگل باز هم بهتر شده است.

image

به لطف نتایج بنچمارک فاش‌شده می‌دانیم Pixel و Pixel XL از دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند. امسال در دوربین اصلی به جای سنسور IMX278 از سنسور جدیدتر IMX378 سونی استفاده شده و دوربین سلفی نیز به سنسور IMX178 مجهز شده است؛ بنابراین انتظار داریم عملکرد دوربین گوشی‌های پیکسل بهتر از قبل شود.

از آنجا که اکثر سخت‌افزارهای Pixel و Pixel XL با هم مشترک است، هیچ بعید نیست که گوشی کوچک‌تر نیز از همین سنسورها استفاده کند؛ با این حال فعلا نمی‎شود در این‌باره مطمئن بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

E.c.a

۱۳۹۵/۶/۱۶
کدوم رابط کاربری ؟ اندروید خام ؟
از رابط کاربریش میفشه فهمید که گوشی فورس تاچ داره ؟
من :/
اندروید خام : D
فناوری فورس تاچ :o
اون ده نفر که لایک کردن :(

Mammad.k

۱۳۹۵/۶/۱۳
HTC

h.seyedi

۱۳۹۵/۶/۱۳
htc

امیر

۱۳۹۵/۶/۱۳
چه شرکتی این گوشی رو میسازه؟

yh

۱۳۹۵/۶/۱۳
خیلی از مشخصات سخت افزاری این گوشی مشخص شده... و فقط دو مورد دیگه اگر به این گوشی اضافه کنه واقعا گوشیه بینظیری خواهد بود..1- صفحه نمایش حساس به فشار(که احتمال بسیار بالا میدم این مورد سوپرایز اچ تی سی و گوگل خواهد بود... و اینو از رابطه کاربری ویژه ایی که برای اولین بار قراره رو گوشیهای پیکسل گذاشته بشه میشه فهمید 2- فلاش برای دوربین سلفی.... اگر این موارد گنجانده بشه واقعا گوشی بینظیری خواهد بود و بهترین گوشی اندرویدی بازار میشه