خانهاخبار
آلکاتل تبلت‌های POP 4 و گوشی هوشمند XL را معرفی کرد

آلکاتل تبلت‌های POP 4 و گوشی هوشمند XL را معرفی کرد

ایفا 2016 پر از محصولات جدیدی است که شرکت‌های مختلف با خود برای عرضه به نمایشگاه آورده‌اند. آلکاتل، که تا به اینجای کار چندین محصول معرفی کرده، از تبلت و گوشی هوشمند دیگری نیز رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۶/۱۳
image

اینکه همزمان با نمایشگاه ایفا اخبار مربوط به تولیدات جدید شرکت‌ها منتشر شود چیز عجیبی نیست. آلکاتل نیز، که تا اینجا محصولاتی معرفی کرده، دست به معرفی دو تبلت و یک گوشی هوشمند دیگر زده است.

تبلت‌ جدید آلکاتل POP 4 نام دارد که در دو نسخه 10 و 7 اینچی عرضه می‌شود. نسخه 10 اینچی به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 و نسخه 7 اینچی به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT8735 مجهز شده‌ است. جز اینها اطلاعات دیگری از مشخصات این دو تبلت اعلام نشده است و آلکاتل تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که نسخه 10 اینچی از بلندگوهای استریو برخوردار است.

گوشی هوشمند XL از صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080p برخوردار است و به گفته آلکاتل این محصول اولین محصول از سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند این شرکت است که «زیبا و مستحکم» خواهند بود. آلکاتل از این جهت چنین حرفی زده است که XL بدنه فلزی دارد.

image

ایکس‌ال به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6755 مجهز است و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی آن طبق گفته آلکاتل برای یک روز استفاده کافی است. دوربین اصلی ایکس‌ال 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی به حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه نیز مجهز شده است.

شایان ذکر است که آلکاتل در هر سه محصول جدید خود با شرکت Waves همکاری کرده و تکنولوژی MaxxAudio را در تمامی آن‌ها قرار داده است تا کیفیت صدای آن‌ها بالا باشد. هر سه دستگاه جدید آلکاتل از LTE پشتیبانی می‌کنند.

گفته شده است که تبلت‌های POP 4 و گوشی‌ هوشمند XL برای بازارهای خاورمیانه، آفریقا و اروپا عرضه خواهد شد و زمان آن اواسط اکتبر (اواخر مهر) است. در مورد قیمت این سه محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)