خانهاخبار
تصاویر افشاشده از Galaxy Folder 2، گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ

تصاویر افشاشده از Galaxy Folder 2، گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ

احتمالا پیش از این تصاویری از گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ دیده‌اید. این گوشی با طراحی عجیبش نظر کاربران را به خود جلب کرده، اما این به معنی استقبال خریداران در آینده نیست! در ادامه جدیدترین تصاویر منتشرشده از گلکسی فولدر 2 را به همراه مشخصاتش بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۶/۱۲

یکی از جدیدترین و البته عجیب‌ترین گوشی‌هایی که در آینده‌ نزدیک معرفی می‌شود گلکسی فولدر 2، گوشی تاشوی سامسونگ، است. در حالی که نسل گوشی‌های تاشوی غیرهوشمند تمام شده است، سامسونگ در اقدامی عجیب قصد دارد یک گوشی تاشوی هوشمند معرفی کند که به اندروید مجهز است. پیش از این تصاویری از نسخه نقره‌ای گوشی افشا شده بود، اما امروز تصاویری از فولدر 2 طلایی رنگ به بیرون درز کرده است که شمایل گجت را بهتر از گذشته نمایان می‌کند.

image

پیش از این اکثر تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود عموما طراحی‌های گرافیکی یا رندرهای عجیب و غریب بودند، اما امروز تصاویری از گوشی واقعی منتشر شده است. این موضوع به طرفداران سامسونگ نوید یک مراسم رونمایی را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. جالب است بدانید اگرچه طراحی گوشی متعلق به سال‌ها پیش است، از درون یک گوشی کاملا هوشمند است که در ادامه مشخصات آن‌ را ذکر می‌کنیم.

شاید جالب‌ترین ویژگی فولدر 2 سیستم‌عاملش باشد که یکی از آخرین نسخه‌های اندروید یعنی مارشمالو 6.0 است. از آن‌جا که پردازنده اسنپدراگون 425 و فضای داخلی 8 گیگابایتی مهم‌ترین نقاط ضعف گوشی هستند، شاید کاربران را اندکی ناامید کند، اما به این نکته توجه کنید که کسی فولدر 2 را برای بازی‌کردن آسفالت 8 نمی‌خرد! از جمله دیگر مشخصات آن باید به باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر 3.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل و 2 گیگابایت رم اشاره کرد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا با استقبال کاربران مواجه می‌شود؟ به نظر شما از یک پردازنده پایین‌رده و 8 گیگابایت حافظه داخلی در کنار اندروید مارشمالو چه استفاده‌ای می‌توان کرد؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مانی

۱۳۹۵/۶/۱۳
کی‌پد هنوز طرفدارای خودشو داره ولی با توجه به امکانت و هزینه باز هم ارزششو نداره، چون مدتها زمان برد از بین مصرف کننده ها جمع بشه صفحه کلید، چرا باید دوباره هزینه کنیم برای برگشت عادات قدیمی و پرهزینه :|

****mah

۱۳۹۵/۶/۱۲
چیز خاصی و طرفدارن خودش داره.

imanph.d

۱۳۹۵/۶/۱۲
ای بابا دوران گوشی تاشو تموم شده ولی سامسونگ میخواد فقط تولید کنه چراشو نمیدونم فقططط تولید
یکی نیس بیاد بگه بابا اخه این گوشیا به چه دردی میخورن تو این دوره ای که همه با گوشی های تاچ کار میکنن والا
تو دوره ای که گوشی های 4k و اینجور چیزاس این گوشی ها به نظر من جایی ندارن
سامسونگ اگه راست میگه بره نوت 7 رو درست کنه که منفجر نشه حین شارژ یا اون قلم s pen گیر نکنه یا حداقل بره رو هنگ کردن گوشیهاش کار کنه بعد از 2 ماه هنگ نکنن

yh

۱۳۹۵/۶/۱۲
اسم اینو باید میذاشت گوشی نوستالژیک....دقیقا شبیه گوشیهای 14 سال پیشه...حداقل یه خورده تغییری چیزی میداد.. آخه این چیه زده

dead man

۱۳۹۵/۶/۱۲
تو بلاتكليفي مونده چي بزنه :) بنظرم تمركزشو بزاره واسه لوازم خانگي سنگين تره ؛)