خانهاخبار
سونی Xperia Ear را معرفی کرد؛ Her به واقعیت می‌پیوندد

سونی Xperia Ear را معرفی کرد؛ Her به واقعیت می‌پیوندد

سونی از وسیله‌ای رونمایی کرد که به شیوه‌ای جالب با دستیار صوتی مخصوصش ارتباط برقرار می‌کند. این وسیله Xperia Ear نام دارد و برای ارتباط به کمک آن با گوشی نیازی به خارج کردن گوشی از جیبتان ندارید.
۱۳۹۵/۶/۱۲

image

 

در نمایشگاه MWC امسال سونی از یک طرح مفهومی برای دستیار صوتی خود رونمایی کرد که شباهت بسیار به همان چیزی داشت که در فیلم Her دیده بودیم؛ طرحی که سونی در نمایشگاه IFA 2016 آن را کامل‌تر معرفی کرده است.

دستگاهی که سونی در کنفرانس جهانی موبایل تیزر آن را پخش کرد در واقع وسیله‌ای برای برقراری ارتباط با دستیار شخصی صوتی سونی بوده است. این وسیله، که Xperia Ear نامیده می‌شود، به کمک اپلیکیشن مخصوصی که روی گوشی نصب می‌شود با کاربر تعامل می‌کند. اتصال بین گوشی و این دستگاه از طریق بلوتوث است و چیزی بیش از تماس‌های صوتی را از گوشی به گوش شما منتقل می‌کند. پیام‌ها، نوتیفیکیشن‌ها، راهنمایی مسیر، موسیقی، وقایع تقویم و شرایط هوایی تنها تعدادی از مواردی است که مستقیما از طریق Xperia Ear به گوش مخاطب منتقل می‌شود.

image

 

علاوه بر این، گجت جدید سونی میکروفونی نیز دارد که از طریق آن دستورات کاربر را دریافت و به اپلیکیشن مربوطه منتقل می‌کند. برای مثال، می‌توان از طریق آن سوالی پرسید یا دستوری به دستگاه داد؛ شبیه آنچه در کار با Google Now دیده‌ایم. به این ترتیب بدون خارج کردن گوشی از جیبتان می‌توانید با آن تعامل کنید.

سونی اعلام کرده است که از نوامبر امسال (آبان) فروش این دستگاه در برخی بازارها آغاز می‌شود. این شرکت توضیحی نداده است که در چه کشورهایی می‌توان این دستگاه هیجان‌انگیز را تهیه کرد یا قیمت آن چقدر است؛ بنابراین تا زمان عرضه و انتشار اطلاعات بیشتر در مورد آن باید منتظر ماند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

من

۱۳۹۵/۸/۲۷
دوست عزیز میگه میتونی با گوشی به زبان تقریبا محاوره‌ای صحبت کنی میگی چیز جدیدی نیست

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۷
dost aziz ke esmet sony dost darame
age copy nabashe benazaret pishraft dar jahan hasel mishe
en khobe sherkat hae dg az on yeki mizanan va eshkalat ghabli ro bar taraf mikonan
shoma ba en harfat dari esbat mikoni bi savadi
samsung doroste copy mikone vali az sherkat haye dg behtare chon hamon vasile copy ro bi naghs mizane

سونی دوست دارم

۱۳۹۵/۶/۱۶
سونی عالیه چون مثل هوا وی و سامسونگ تقلب نمیکنه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۶/۱۲
اون چیزی که من متوجه شدم البته متن و سریع خوندم. دستگاه وصل میشه به گوش و از طریقش وصل میشید به دستیار سونی. چیز جدیدی نیست این من با یه هندزفری توگوشی همینکارو با گوگل now میکنم. دقیقا چه چیز جدیدی داره. چون من گوشیم و خارج نمیکنم. دابل تپ گوگل ناو و بعد صحبت.!!!!!؟؟؟؟X_X. البته اگه سرعتش و میگید شاید بهتره نمیدونم. چون ناو سرعتش خیلی بده و پاسخ گوییش هم خیلی اشتباه داره.

پوریا

۱۳۹۵/۶/۱۲
واقعا عالیه ...