خانهاخبار
هوآوی P9 در رنگ‌های جدید عرضه می‌شود

هوآوی P9 در رنگ‌های جدید عرضه می‌شود

هواوی با معرفی پی 9 گام نسبتا بزرگی در تولید گوشی هوشمند برداشت و فروش قابل توجهی تجربه کرد. نمایشگاه ایفا جای خوبی است تا دوباره نام این گوشی را با معرفی نسخه‌های محدود و جدید بر سر زبان‌ها بیندازد.
۱۳۹۵/۶/۱۲

کمپانی هوآوی فعالیت نسبتا خوبی در ایفا 2016 داشته است. چندی پیش گوشی‌های سری Nova را مخصوص بانوان معرفی کرد که طراحی خود را از سری آنر و نکسوس 6پی به ارث برده‌اند. یکی دیگر از اقدامات جالب این کمپانی معرفی رنگ‌هایی جدید برای پرچمدارش، هواوی پی9، است. در ادامه مشخصات و تصاویر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

اگر خاطرتان باشد، پی9 در فروردین 95 معرفی شد که در رنگ‌های سفید، صورتی، خاکستری و دو نمونه رنگ طلایی قابل سفارش است. رنگ‌های جدید این گوشی آبی و قرمز هستند که فضای داخلی قابل ارتقا 32 گیگابایتی دارند و از 3 گیگابایت فضای رم بهره‌مند می‌شوند.

image

نکته جالب این‌که قیمت آن‌ها فقط 50 دلار از نسخه عادی گران‌تر است که تصاحب گجتی با رنگ‌ خاص ارزش پرداخت این مبلغ ناچیز را دارد.

image

از جمله مشخصات نسخه عادی پی9 باید به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده اختصاصی Kirin 955 هشت هسته‌ای، شتاب‌دهنده گرافیکی Mali T880 و فضای رم 3 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. البته نسخه قوی‌تری از این گوشی نیز وجود دارد که به 4 گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. به یاد داشته باشید که پی‌9‌های آبی و قرمز نیز دقیقا همین مشخصات را دارند، با این تفاوت که نسخه 64 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم تولید نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

tv

۱۳۹۵/۸/۲۱
رنگ قرمزش عالیه.... دمش گرم. خسته شدیم اونقدر رنگ های تکراری سفید، نقره ای و مشکی دیدیم!!!

mario

۱۳۹۵/۸/۱۸
باطنش ضعیفه؟؟؟شاید انتظار داری پرواز کنه؟

مهدی

۱۳۹۵/۶/۲۵
نخیر دوست عزیز.
بنده یک سال و خورده ایه که هوآوی دارم ولی هیچوقت ازش کمکاری ندیدم.
در کل بسیار عالیه

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۲
50 دلار تو ایران حدوداً 160 تومان در میاد!

alirezayasred

۱۳۹۵/۶/۱۲
ظاهر زیبا بر خلاف باطن ضعیف