خانهاخبار
افشای تصاویر رسمی Xperia XZ و Xperia X Compact سونی

افشای تصاویر رسمی Xperia XZ و Xperia X Compact سونی

تا ساعاتی دیگر کنفرانس خبری سونی در برلین آغاز می‎شود، کنفرانسی که قرار است در آن از دو گوشی جدید به نام‌های اکسپریا ایکس زد و اکسپریا ایکس کامپکت رونمایی شود.
۱۳۹۵/۶/۱۱

چند ساعت مانده به شروع کنفرانس IFA 2016 سونی رندرهای تبلیغاتی Xperia XZ و Xperia X Compact این شرکت، که قرار است در مراسم امروز از آنها رونمایی شود، فاش شد.
اگرچه پیش از این در چند نوبت تصویر این دو گوشی جدید را دیده بودیم اما تصاویر امروز آنها را با کیفیت بهتر و زوایای مختلفی به ما نشان می‌دهند.
به نظر می‌رسد که Xperia XZ و Xperia X Compact طراحی مشابه‌ای داشته باشند هرچند که اولی به دلیل داشتن نمایشگر 5.2 اینچی ابعاد بزرگتری نسبت به ایکس کامپکت 4.6 اینچی دارد.
در شایعات گفته شده بود هر دو این‌ها مجهز به پردازنده اسنپ‌دارگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستند. در هر صورت تا چند ساعت دیگر خواهیم فهمید آیا واقعا این شایعات حقیقت داشته‌اند یا خیر.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

راجون روندو

۱۳۹۵/۶/۱۱
یکم خوبش کرده جالب تر شده فقط باید سونی حداقل یبارم که شده یه پرچمدارشو الومینیومی بزنه حس تازه ای به کاربر منتقل کنه بازم دمه سونی گرم کلا دمه همه برندا بجز چینیا و ایفون گلابی گرم ههههههههههه

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۱
نمیدونم سونی کی میخواد از این طرحهای تکراریش دست برداره از اکسپریا z همه گوشیهاش یه جور بوده امیدوارم این یکی دیگه مثل بقیه داغ نکنه گوشی فقط one a9s

201093

۱۳۹۵/۶/۱۱
عالیه.واقعا زیباست

201093

۱۳۹۵/۶/۱۱
عالیه .واقعا زیباست

مهمان

۱۳۹۵/۶/۱۱
خیلی قطرش زیاده