خانهاخبار
سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 پرده برداشت

سامسونگ از ساعت هوشمند Gear S3 پرده برداشت

سامسونگ از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام گیر اس 3 رونمایی کرد. این ساعت جدید همچون نسل پیشین خود از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند و در دو مدل وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۵/۶/۱۰

سال گذشته سامسونگ توانست نگاه‌های زیادی را به Gear S2 جلب کند. این شرکت، که یکی از اولین تولیدکندگان ساعت‌های هوشمند در جهان به شمار می‌‌آید، دقایقی پیش از ساعت جدید Gear S3 پرده برداشت.

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ همچون مدل قبلی نمایشگری گرد دارد ولی اندازه صفحه آن اندکی افزایش یافته و از 1.2 اینچ به 1.3 اینچ رسیده است. لبه چرخان ویژگی دیگری است که در مدل جدید باز هم به کار گرفته شده است تا کاربران کنترل بهتر و راحت‌تری در انتخاب منوها داشته باشند.

از دیگر قابلیت‌های قابل توجه Gear S3 می‌توان به عمر باتری 3 تا 4 روزه آن اشاره کرد که واقعا بی‌نظیر است و کمتر ساعت هوشمندی در بازار وجود دارد که عمر باتری آن به این اندازه باشد.

Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier عرضه می‎شود. بدنه مدل کلاسیک از استیل ساخته شده است، رنگ نقره‌ای براق دارد و بندهای آن چرمی است؛ اما مدل Frontier سیاه رنگ است طراحی اسپرت‌تری دارد.

فروش مدل کلاسیک این ساعت از ماه اکتبر با قیمت پایه 300 دلار آغاز می‌شود ولی قیمت مدل Frontier که مجهز به LTE است هنوز مشخص نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۳
من نگفتم که ساعت اپل بده..امتیازی ک ب gear s2 دادن بیشتر بوده وگرنه تفاوقت خاصی ندارن..باطری گیر اس 2 قوی تره و ب نظر من یکم کار باهاش راحت تره بقیه فرقاشونو نمی دونم

h.seyedi

۱۳۹۵/۶/۱۳
منتشر شده دوست عزیز

saeed666

۱۳۹۵/۶/۱۳
کجا بهترین ساعت رو سامسونگ میزنه پس اپل چیه این وسط یه حرفایی میزنی. اپل هم از لحاظ سخت افزار هم نرم افزار هم طراحی هم سنسورهایه دقیقش بهترین ساعت هوشمند دنیا هس. اینو ک همه میدونن برادر من چرا میری تو چشم مردم.

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۱
عزیزم ساعت 2 هزاریا طرح ساعتای گرونه با کیفیت خیلی پایین تر ینی اینم نمی دونی؟؟

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۱
فعلا که بهترین ساعت هوشمند رو سامسونگ داره میزنه من رو gear s2 classic فیلم اچ دی رو بدون لگ باز کردم fruit ninja و 2048 هم روش ریختم اچ تی سی شما چیکار کرده