خانهاخبار
ایسر نازکترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد

ایسر نازکترین لپ‌تاپ جهان را معرفی کرد

در کنفرانس IFA 2016، سرانجام لپ‌تاپ جدید ایسر با نام Swift 7 معرفی شد این دستگاه اولین دستگاهی ست که از یک سانتی متر کوچک تر است
۱۳۹۵/۶/۱۰

امروز لپ‌تاپ جدید ایسر با اندازه‌ی فوق العاده نازک رونمایی شد.  نازکی این دستگاه حیرت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد در صورتی که قطر HP Specter تنها 10.4 میلیمتر است، قطر این دستگاه کمتر از یک سانتی متر ( 9.98 میلیمتر) است.

بدنه ی این دستگاه به طور کامل از الومینیوم است و تنها 1.12 کیلوگرم وزن دارد. که در حقیقت می توان انرا با یک دست به راحتی جابجا کرد  بیرون بدنه ی این دستگاه مشکی رنگ و اطراف صفحه کلید به رنگ طلایی می باشد بدنه ی محکم این دستگاه به شما این اطمینان را می‌دهد که دراستفاده ی روزانه صدمه ای به دستگاه وارد نشود.

مشخصات صفحه نمایش این محصول نازک ایسر 13.3 اینچ با رزولوشن FullHD و دارای تکنولوژی  گوریلا گلس با پنل IPS است.

این دستگاه از نسل جدید CPU های اینتل با معماری KabyLake بهره می‌برد که مدل آن Core i5 است سوئیف هفت 8 گیگابایت رم و دارای درایو 256 گیگابایتی SSD است.  پورت  ارتباطی این دستگاه  دو عدد USB Type-c، با تکنولوژِی 3.1 است؛ که یکی ازآنها برای خروجی تصویر و دیگری برای ارتباط تعبیه شده است.

شرکت ایسرعمر باتری این محصول را 9 ساعت گزارش داده است که نسبت به نازکی و مشخصات دستگاه بسیار خوب است.

کیبورد دستگاه برای تایپ به علت فاصله و بزرگی کلید ها بسیار مناسب است. اتفاق عجیب در این دستگاه تاچ‌پد عریض ان است که که کار با دستگاه را بسیار راحت کرده است.

سوال پیش امده برای بسیاری از کاربران این است که چرا ایسر در کنار لپ تاپ نازک و کامل اسپین 7 که ویژگی گردش 360 درجه، سی پی یو Core i7 و نمایشگر 14 اینچی لمسی دارد می خواهد یک سری جدید به نام سوئیفت تولید کند؛ در صورتی که می‌توانست برای بهود همان دستگاه تلاش کند.  در واقع ایسر بر خلاف رقیب اصلی خود ایسوس دست به کار هایی می‌زند که توجه کاربران را به خود جلب کند ایسر با تولید این دستگاه می‌خواهد رقیب اصلی مک بوک های اپل باشد .

از ماه سپتامبرعرضه ی این دستگاه در چین با قیمت 6.999 یوان و از ماه اکتبر در امریکا با قیمت 999 دلار شروع می شود این قیمت گذاری برای کسانی که حمل نقل روزانه از اولویت هایشان است بد نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mohammad

۱۳۹۵/۶/۲۰
من یه لپ تاپ توشیبا دیدم مال یکی از اقوام بود مثل این نازک بود

elham

۱۳۹۵/۶/۱۱
سلام یه سوال لمسیه یا معمولی؟

major

۱۳۹۵/۶/۱۰
سلام جناب جي اس ام از يه سانت كمتر هم داشتيم سرفيس پرو 4 و هواوي matebook كه هر جفتش هم ويندوزي بود حداقل مينوشتيد لپتابي كمتر از يه سانت نبوده...حالا اينا رو بيخي
دوست عزيزمون حسين باختر اصل در فرمايشي متين فرمودن (جو گير شده)?✋???
واقعا هم همينطوره اينا دارن با ماه ها پيش اپل رقابت ميكنن منتظر چهارشنبه شب هفته ي بعد بااااشيد.
مك بوك اير ها رو يا معرفي ميكنه يا يكي خفن ترش رو يه ماه بعد ميده خلاصه بقيه برن بزنن تو كله ي لپتاباشون ذوق كنن شده 9.999999.... ميلي متر???

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۶/۱۰
چه پدی داره. با 6 تا دست میشه روش کار کرد.

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۱۰
به خیال خامش میخواد رو دست مک بوک اپلو بزنه (جو گیر شده )