خانهاخبار
نمایشگر قابل حمل ایسوس رونمایی شد: ZenScreen MB16AC

نمایشگر قابل حمل ایسوس رونمایی شد: ZenScreen MB16AC

شرکت ایسوس در ایفا 2016 از نمایشگری قابل حمل رونمایی کرد؛ سبک‌ترین و باریک‌ترین نمایشگر جهان که در کنار لپتاپ قابل استفاده است.
۱۳۹۵/۶/۱۰

ایفا 2016 در برلین آغاز به کار کرده و از این پس هر روز باید منتظر محصولات جدید باشیم. شرکت ایسوس نیز در کنفرانسش از نمایشگر 15.6 اینچی خود با نام ZenScreen MB16AC رونمایی کرد. این نمایشگر 900 گرمی تنها 8 میلی‌متر ضخامت دارد. ایسوس مدعی شده که این محصول سبک‌ترین و باریک‌ترین نمایشگر قابل حمل با رزولوشن Full HD در جهان است. نمایشگر قابل حمل ایسوس به پورت USB-C مجهز است؛ پورتی که برای انتقال برق و ویدئو به کار می‌رود و با دیگر USBهای موجود نیز سازگار است.

image

این نمایشگر با لبه‌های باریک به‌راحتی و بدون مشکل کنار لپتاپ قرار می‌گیرد. ZenScreen با داشتن اسمارت کیس تاشو، هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قابل استفاده است. اگر از این اسمارت کیس استفاده نکنید، می‌توانید قلمی را در بخشی که پایین نمایشگر تعبیه شده قرار دهید.

شرکت ایسوس هنوز تاریخ دقیق عرضه این نمایشگر را اعلام نکرده است، اما گفته شده ZenScreen قیمتی برابر با 269 یورو (حدود 300 دلار) دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۷/۶
با سلام و خسته نباشید
یه سوال داشتم از خدمتتون.بنده لپ تاپ دارم این نمایشگری که معرفی کردین همان کار لپ تاپ رو میکنه یا چی؟استفاده اش چیه؟ همون تب لت میشه یا نه؟