خانهاخبار
ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد

ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد

شیائومی با معرفی Amazfit رسما وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد.
۱۳۹۵/۶/۱۰
image

شیائومی به ساخت محصولات الکترونیکی باکیفیت اما مقرون به صرفه مشهور است. در ابتدا شاید این شرکت تنها با گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شد، اما امروز تقریبا هر وسیله‌ای تولید می‌کند: تبلت، لوازم جانبی موبایل، دست‌بندهای سلامتی و... . حال این شرکت چینی به عرصه ساعت‌های هوشمند نیز رسما ورود کرده است. شیائومی چندی پیش ساعت هوشمندی مخصوص کودکان معرفی کرد و اکنون، طبق انتظار، از نسخه مخصوص بزرگسالان آن رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند Amazfit نام دارد و با همکاری شرکت Huami، شریک شیائومی در ساخت دست‌بند‌های سلامتی Mi Band، ساخته شده است.

این ساعت هوشمند، که از ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد، سیستم‌عامل اندروید ور ندارد و از سیستم‌عامل مخصوص خودش استفاده می‌کند، اما به گفته شیائومی به کمک اپلیکیشن Mi Fit از طریق گوشی اندرویدی‌تان می‌توانید با آن تعامل داشته باشید.

تمام ویژگی‌هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید در این محصول دیده می‌شود؛ ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از نوتیفیکشن‌ها، ثبت عملکرد روزانه و سنسور ضربان قلب. علاوه بر این شیائومی با همکاری Alibaba سیستم کیف پول دیجیتالی AliPay را برای ساعتش در نظر گرفته است. از طرفی این محصول به GPS داخلی مجهز است که باعث می‌شود دقت عملکردش افزایش پیدا کند. شیائومی ادعا کرده است که سنسور به کار رفته در ساعتش اولین سنسور جی‌پی‌اس 28 نانومتری در جهان است.

image

 صفحه نمایش این محصول 1.34 اینچ با رزولوشن 300 در 300 پیکسل و فرکانس پردازنده آن 1.2 گیگاهرتز است که با 512 مگابایت رم همراه شده است. این محصول حافظه داخلی 4 گیگابایتی دارد و طبق گفته شیائومی باتری 200 میلی‌آمپر‌ساعتی آن با هر بار شارژ حدود 5 روز دوام می‌آورد. البته این زمان در صورتی که از سنسور GPS آن استفاده کنید به 30 ساعت کاهش پیدا می‌کند. سنسور ضربان قلب و گواهی IP57 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب از دیگر ویژگی‌های این ساعت است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت این محصول نسبت به امکاناتش بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید این ساعت هوشمند تنها باید 120 دلار بپردازید. البته خبر بد آن است که این ساعت منحصرا برای چین عرضه می‌شود و فعلا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه آن در کشورهای دیگر ندارد. با این حال هیچ چیز بعید نیست و اگر این محصول در چین با استقبال روبرو شود، شاید بتوان به حضورش در سایر کشورها نیز امیدوار بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Hesam

۱۳۹۵/۶/۱۲
اگه وارد ایران بشه حتما میخرمش?

sink

۱۳۹۵/۶/۱۰
قیمتش تو حلقم :|||||