خانهاخبار
سرانجام ZenFone 2 ایسوس به اندروید 6 آپدیت شد

سرانجام ZenFone 2 ایسوس به اندروید 6 آپدیت شد

ایسوس بالاخره گوشی زن فون 2 خود را به اندورید 6 آپدیت کرد. این آپدیت که قرار بود ماه‌ها پیش عرضه شود شامل رفع باگ‌های جزئی و ویژگی‌های جدید سیستم عامل است و مجموعه‌ای از اپ‌های پیش‌فرض ایسوس را از روی دستگاه حذف می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۱۰

یک هفته پس از انتشار نسخه نهایی اندروید 7، ایسوس سرانجام گوشی (ZenFone 2 (ZE551ML را به اندروید 6 مارشمالو آپدیت کرد، در حالی که قول داده بود زن‌فون 2 در سه‌ماهه دوم 2016 به‌روزرسانی شود.

تا آنجا که می‌دانیم، کاربران هر دو مدل 3 و 4 گیگابایتی (ZenFone 2 (ZE551ML، که با شماره مدل‌های Z3560 و Z3580 شناخته می‌شوند، آپدیت اندروید 6 را دریافت کرده‌اند. در این به‌روزرسانی علاوه بر اضافه شدن ویژگی‌های جدید به سیستم عامل دستگاه و رفع باگ‌های جزئی، بیش از 20 اپلیکیشن اختصاصی ایسوس، که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب بودند، حذف شده‌اند و 5 اپلیکیشن از اپ‌های گوگل و فیسبوک جای آنها را گرفته‌اند.

image

لیست اپ‌های حذف‌شده به شرح زیر است:

  1. ASUS Backup
  2. Data Transfer
  3. Dr. Eye (TW SKU)
  4. Jawbone UP
  5. EZTABLE (TW SKU)
  6. Google Play Books
  7. Google Play Games
  8. Google Play Newsstand
  9. Google+
  10. Mirror
  11. Omlet
  12. Party Link
  13. PC Link
  14. Photo Frame
  15. Remote Link
  16. TripAdvisor
  17. What's Next
  18. Yahoo Shopping (TW SKU)
  19. ZenFlash (Can be downloaded from Google play)
  20. Zinio
  21. Asus Game center

اگر شما هم از گوشی ZenFone 2 ایسوس استفاده می‌کنید ولی هنوز آپدیت 4.21.40.134 را دریافت نکرده‌اید، لازم نیست منتظر بمانید، بلکه می‌توانید با رفتن به این صفحه فایل مربوط به گوشی خود را دریافت و نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۸/۸/۱
من فایل رو دانلود کردم نمیدونم چطور نصب کنم لطفا داهنمای کنین ممنون

saba

۱۳۹۷/۹/۴
تو اصفهان نمایندگیش کجاعه؟

غلام

۱۳۹۷/۴/۲۱
دوستانی که قصد دارند ابدیت کنند بهترین راه اینه که مراجعه کنید به نمایندگی های ایسوس من این کار رو کردم خیلی هم راضی هستم.

حسین

۱۳۹۶/۱۲/۷
سلام. داداش ممنون از راهنمایی تون. من هم میخواستم آپدیت کنم پشیمون شدم. چون گوشی قبلیمو ( honor 3c ) رو آپدیت کرده بودم و بعد با کلی مکافات دانگرید کردم. و کلا از آپدیت خیری ندیده بودم.

محمدرضا

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
سلام داداش من میخوام اندرویدمو از ۵ بکنم ۶ اون صفه ای که آخر متن گفی بریم توش میره تو سایت ایسوس ولی بعدشو نمیدونم چکار کنم اگه یه راهنمایی بکنی ممنون میشم