خانهاخبار
میان‌رده جدید موتورولا با نام Moto M به‌زودی معرفی می‌شود

میان‌رده جدید موتورولا با نام Moto M به‌زودی معرفی می‌شود

موتورولا طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کرده است. از سقوط به انتهای بازار و فروخته شدن به گوگل گرفته تا ادامه ضرردهی و فروش آن به لنوو تجربیات تلخی برای مدیران و طرفداران این برند رقم زده‌اند. خوشبختانه اکنون دوباره شاهد حضور این برند پرقدرت در دنیای گوشی‌های هوشمند هستیم.
۱۳۹۵/۶/۱۰

کمپانی موتورولا پس از این‌که توسط لنوو خریداری شد ظاهرا جان تازه‌ای گرفته و تمرکز ویژه‌ای بر گوشی‌های میان‌رده دارد. چندی پیش گوشی Moto M با کد XT1663 در بنچمارک GFXBench ظاهر شد، اما امروز در اقدامی عجیب نسخه‌ای دیگر از گوشی با کد XT1662 اقدام به گرفتن مجوز TENAA کرده است. ورود به مرحله مجوزگیری نشان می‌دهد که به تاریخ رونمایی از آن نزدیک می‌شویم؛ پس در ادامه مشخصات آن را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

از آن‌جا که موتو ام به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است، باید آن را در دسته فبلت‌ها جای داد. پردازنده نسبتا قدرتمند مدیاتک MT6755 با هسته‌های 2.1 گیگاهرتزی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را نیز باید از جمله مهم‌ترین مشخصات آن دانست. نکته جالب این‌که حتی با وجود رم 3 گیگابایتی باز هم نمی‌توان موتو ام را پرچمدار دانست، زیرا قدرتمند‌ترین گوشی‌های 2016 به 4 تا 6 گیگابایت رم مجهز شده‌اند!

image

همان‌طور که در تصاویر مشخص است، یک سنسور تشخیص اثر انگشت زیر دوربین 16 مگاپیکسلی گوشی قرار می‌گیرد تا خیال کاربر را از بابت امنیت راحت کند. اگرچه موتو ام هنگام معرفی به اندروید 6 مارشمالو مجهز است، عرضه اندروید 7 را برای آن قطعی می‌دانیم. موتورولا با تعبیه باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی خیال کاربر را از هر بابتی راحت کرده و از موتو ام یک میان‌رده تمام‌عیار ساخته است.

ناگفته نماند که نسخه دیگر این گوشی با نام XT1663 شناخته می‌شود که تفاوت‌های اندکی با نسخه اصلی دارد؛ به عنوان مثال، این گوشی از نمایشگر 4.6 اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و پردازنده آن نیز مدیاتک MT6750 است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Meisam

۱۳۹۵/۷/۱۸
با سلام،در مورد گوشی موتورلا m8اطلاعاتی دارید؟ و اینکه تو بازار ایران وجود داره؟چون چیزی تو اینترنت در مورد پیدا نکردم،