خانهاخبار
اپل رسما تایید کرد: معرفی آیفون 7 و 7 پلاس در 17 شهریور

اپل رسما تایید کرد: معرفی آیفون 7 و 7 پلاس در 17 شهریور

اپل زمان پایان یافتن انتظارها برای آشنایی با آیفون‌های ۲۰۱۶ را مشخص کرد. تا کمتر از ۱۰ روز دیگر طی مراسمی آیفون ۷ و ۷ پلاس در شهر سن‌فرانسیسکو معرفی و رونمایی می‌شوند.
۱۳۹۵/۶/۸

سرانجام اپل تاریخ کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید خود را رسما تایید کرد. پیش از این نیز انتظار می‌رفت که آیفون ۷ و ۷ پلاس در روز ۷ سپتامبر یا ۱۷ شهریور معرفی شوند و حالا می‌توان گفت که شایعات به حقیقت پیوسته‌اند. 

اپل دعوتنامه شرکت در این کنفرانس را با عبارت «.See you on the 7th» برای خبرنگاران ارسال کرده است. کنفرانس در سالن Bill Graham Civic Auditorium در شهر سن‌فرانسیسکو و راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. این پنجمین سال متوالی است که اپل در ماه سپتامبر کنفرانس معرفی آیفون جدیدش را برپا می‌کند؛ آیفونی که امسال طراحی نسبتا آشنایی با دو نسل قبلی یعنی ۶ و ۶اس دارد. 

حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون، دوربین بزرگتر، طراحی متفاوت خطوط آنتن پشت بدنه، رنگ جدید اسپیس بلک و اضافه شدن یک اسپیکر دیگر به لبه پایین گوشی از جمله پیش‌بینی‌ها در مورد آیفون ۷ هستند. علاوه بر این‌ها در مورد آیفون ۷ پلاس انتظار می‌رود دوربین دوگانه و رم ۳ گیگابایتی نیز به مشخصات آیفون ۷ اضافه گردد. 

نکته دیگر این مراسم مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه نهایی iOS 10 است و همچنین احتمال دارد که اپل از نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ نیز رونمایی کند. درصورتی که برای شروع این مراسم اشتیاق دارید از شما دعوت می‌کنیم که چهارشنبه ۱۷ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ با جی‌اس‌ام همراه شوید تا در وبلاگ‌نویسی زنده این کنفرانس از همه اتفاقات و جزئیات آن مطلع شوید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

هنگروید حرف نمیزند

۱۳۹۵/۶/۱۰
خخخخخخ..جم کن کاسه کوزتو هنگروید ازپیج اپل...بدو برو لباسشوییتو بخربدو پسرخوب..

Mehrbod zrf

۱۳۹۵/۶/۹
الان با اين داستاناي جمع كردن گوشياي اپلو رجيستري و اينجور چيزا بگيم گوشيو از اونور برامون بيارن به مشكل كه نمي خوريم؟

saeed666

۱۳۹۵/۶/۹
حتما با جی اس ام دنبال میکنیم مگه میشه با جی اس ام دنبال نکرد.

hamed

۱۳۹۵/۶/۹
یک هفته بعد از مراسم یعنی احتمالا ۲۴ شهریور ساعت ۲۱:۳۰.

amir1975

۱۳۹۵/۶/۹
معرفی دو زباله الکترونیکی!
برای خریداران زباله.