خانهاخبار
مشخصات Galaxy Folder 2 افشا شد

مشخصات Galaxy Folder 2 افشا شد

نسخه جدید گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ به زودی به بازار عرضه خواهد شد. برخی مشخصات این گوشی در یک آگهی تبلیغاتی افشا شده است.
۱۳۹۵/۶/۹

image

 

شاید فکر کنید که عصر گوشی‌های تاشو به سر آمده است، اما حداقل سامسونگ این چنین فکر نمی‌کند. سال 2013 سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به بازار عرضه کرد و این که قصد دارد دومین نسخه آن را معرفی کند نشان‌دهنده استقبال بازارِ هدف از این محصول است.

گلکسی فولدر 2 چندی پیش تاییدیه بلوتوث، FCC و TENAA را دریافت کرده و اکنون در یک تصویر تبلیغاتی برخی مشخصاتش افشا شده است. تصویر منتشرشده نشان‌دهنده رنگ طلایی این محصول و بدنه بسیار باریک آن است که شباهتی به نسخه قبلی‌اش ندارد. انتشار این تبلیغ می‌تواند خبر از نزدیک بودن رونمایی آن بدهد.

image

 

در مورد سخت‌افزار این محصول باید گفت که از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند. صفحه نمایش 3.8 اینچی آن لمسی است و رزولوشن 480 در 800 پیکسل دارد. رم این محصول 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن قابل افزایش به کمک حافظه جانبی است. باتری دستگاه نیز ظرفیت 1950 میلی‌آمپرساعتی دارد. 

این گوشی تاشو به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. ابعاد این گوشی جذاب 122 در 60.2 در 15.5 میلی‌متر است و 155 گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند با نسخه 6.0.1 سیستم‌عامل اندروید به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا Galaxy Folder 2 حدود 250 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. اگر به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید، خبر بد برای شما این است که احتمالا تنها در چین عرضه خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مجید بوالحسنی

۱۳۹۶/۵/۱۵
آره واقعا طرفدارای خاص مثلا پیر مرد و پیرزنها رو میطلبه و برای این قشر واقعا از شوخی گذشته عالیه چون اگه نتونن با تاچش کار کنن با کلید و صفحه فیزیکیش کار میکنن.

مجید بوالحسنی

۱۳۹۶/۵/۱۵
گوشی جالبیه ولی خیلی تو دل برو هم نیست و بیشتر به درد پیر و پارتال ها میخوره.من شخصا سامسونگ اس۳ مدل 9305 دارم ولی اعتراف میکنم سرعت پیشرفت هیچ شرکتی در حال حاضر به هواوی که کمتر از یک دهه هستش که تولید گوشی رو به بقیه تولیداتش اضافه کرده نمیرسه و واقعا داره میترکونه.بیشتر طرح ها و مدل ها رو اول این شرکت ابداع و تولید میکنه و بعدا سامی و آیفون و غیره از رو ااون کپی میکنن.

رشید

۱۳۹۵/۶/۹
و همچنان سامسونگ با طراحی بینظیرش دهان منتقدانشو میبنده و طرفدار های شرکت های برشکسته به ناچار از این شرکت غول آسا بد میگن
سامسونگ همچنان در صدر قرار داره میدونم تحملش واست خیلی سخته

r.g.i

۱۳۹۵/۶/۹
وقتی میسازه و میخرن پس خوبه نه اینکه از تعصب یا اینکه دستت بهش نمیرسه بگی بومیده الان خیلیا تو مردم ساسونگ دارن مردم دنبال جنس به روز خوبن نه گرون و بدون تغیر و ....
الان اگه یه شرکتی که شما طرفدارشی بزنه چه خوبه

yh

۱۳۹۵/۶/۹
و همچنان سام هنگ و همچنان جنس بنجولی دیگر.......این قصه سر دراز دارد