خانهاخبار
مشخصات Xperia X Compact سونی فاش شد

مشخصات Xperia X Compact سونی فاش شد

سونی به احتمال زیاد در نمایشگاه ایفا 2016 از دو گوشی جدید رونمایی می‌کند. یکی از این گوشی‌ها اکسپریا ایکس کامپکت نام دارد که مشخصات سخت‌افزاری آن فاش شده است.
۱۳۹۵/۶/۸

سونی یکی از شرکت‌هایی است که به نمایشگاه IFA اهمیت زیادی می‌دهد و هرسال محصولات جدیدی برای معرفی به برلین می‌آورد. حدس‌های زیادی زده می‌‎شود درباره این که این شرکت در کنفرانس خبری امسال از دو گوشی جدید سری Xperia X رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها Xperia X Compact است که به احتمال زیاد آن را در کنار Xperia XZ (XR) در مراسم 11 شهریور خواهیم دید.

در روزهای گذشته تصویری لورفته از Xperia X Compact را به همراه مشخصات جزئی آن مشاهده کردیم، اما امروز با افشای نتایج بنچمارک این دستگاه می‌توان نسبت به سخت‌افزارهایش مطمئن‌تر بود.

براساس تست GFXBench اکسپریا ایکس کامپکت نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 1080p در اختیار دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. آن طور که از نتایج این بنچمارک برمی‌آید، حافظه درون دستگاه 64 گیگابایت است و دروبین اصلی و سلفی آن به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسل کیفیت دارند.

نظر شما در مورد گوشی جدید کوچک سونی چیست؟ فکر می‌کنید Xperia X Compact تا چه اندازه موفق‌تر از Z5 Compact و Z3 Compact عمل کند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

ali

۱۳۹۵/۶/۹
اقا محمد ایکس پرفورمنس با اس ۷ برابری میکنه دوربینش دی ایکس او مارک رو ندیدید تا الان؟؟؟؟؟تازه میان رده سونی هس پرچمدارش نیس

ali

۱۳۹۵/۶/۹
این مشخصات ایکس کامپکت نیس رد شد این مشخصات سایتتون رو لطفا به روز کنید این گوشیه لنوو هس

ali

۱۳۹۵/۶/۹
اقا محمد یادی کنیم از سلطان حرارتو گرما اس۴:/تازه شنیدم اس۶ هم داغ میکنه نوت ۷ که براتون تب نمیکنه،،، براتون میترکه حالا کی اتشفشانه؟؟؟

امیررضا

۱۳۹۵/۶/۹
من دنبال z5 compact بودم ولی گفتند که گوشیهای موجود در بازار رفرش هست.منتظرم ببینم بین این گوشی و iphone 7 با توجه به قیمت و مشخصات کدوم به صرفه تر هست تا بخرم.دنبال یه گوشی شیک و خوش دست با دوربینهای اصلی و سلفی خوب هستم.

محمد

۱۳۹۵/۶/۹
حال که همین سامسونگ از اون شونی خیلی بالاتر باید یه پسوندم برای اون شونی جونت باید بزارن (اتشفشان) بسکی لامصب داغ میکنه دلش به یه دوربین که میزنه خوشه که همیشه کیفیت دوربینش از همه پائینتره