خانهاخبار
آی او اس 10 مشخصات شبکه‌های وای‌فای را نمایش می‌دهد

آی او اس 10 مشخصات شبکه‌های وای‌فای را نمایش می‌دهد

برای اولین بار در iOS و در دهمین نسخه آن اطلاعات مفیدی از مشخصات شبکه‌های وای‌فای به کاربر نمایش داده می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۶

قسمت نمایش شبکه‌های وای‌فای یکی از بخش‌های آی‌او‌اس بود که از ابتدا تاکنون تغییر محسوسی به‌خود ندیده بود. اما در آی‌او‌اس ۱۰ تغییراتی مثبتی در این بخش رخ داده است. در آی‌او‌اس ۱۰ هنگام جستجو و اتصال به شبکه‌های وای‌فای اطلاعات مفیدی از آن شبکه به‌صورت یک متن کوچک در زیر نام آن نمایش داده می‌شود.

به عنوان مثال اگر شبکه وای‌فای مورد نظر شما به اینترنت متصل نباشد عبارت No Internet Connection زیر آن نمایان می‌شود. بدین ترتیب با دیدن این پیغام اگر قصد استفاده از اینترنت را داشته باشید متوجه می‌شوید که باید به شبکه وای‌فای دیگری وصل شوید.

image

یا اگر شبکه‌ای که به آن متصل شده‌اید با کلمه عبور محافظت نشده باشد عبارت Security Recommendation زیر نام آن نمایش داده می‌شود. در صورتی که روی عبارت مذکور تپ کنید راهنمایی‌های لازم در جهت امن‌تر کردن ارتباط به شما داده می‌شود. 

image

این پیغام‌ها بعد از اتصال به شبکه وای‌فای نمایش داده می‌شوند. اگرچه در همین حد نیز یک پیشرفت نسبت به نسخه‌های قبلی آی‌او‌اس را شاهد هستیم اما طبیعتا بهتر است این نوع اطلاعات قبل از اتصال به شبکه وای‌فای به کاربر اطلاع داده شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۶/۱۰
سلام
بایستی از vpn استفاده کنی

hamid

۱۳۹۵/۶/۹
سلام
بله بعضی وقتا این مشکل بوجود میاد که البته جای نگرانی نیست ، شاید هر چند روز یکبار این اتفاق بیوفته و یا حتی با یک پیغام خطا (error request 1009)
مواجه بشید ، کافیه در این موارد از یک vpn برای دانلود و آپدیت برنامه هاتون استفاده کنید

مائده

۱۳۹۵/۶/۸
سلام دوستان
1-2 روزی میشه دانلود از AppStore توسط گوشی من به مشکل خورده .
یعنی وقتی وارد AppStore میشم و روی کلید Install کلیک میکنم ، قبلا یوزر و پسورد اپل آی دی رو میخواست و شروع به دانلود میکرد . ولی الان دیگه یوزر پسورد نمیخواد و اون لودینگ دایره ای شکل ، یه چند دقیقه میچرخه و دوباره به Install تبدیل میشه و انگار که اصلا از اول روش کلیک نشده .
قبلا هیچ مشکلی نداشت و تازگیا اینطوری شده .
خواهشن راهنمايي كنيد
خواهش اگه كسي ميدونه

خشایار

۱۳۹۵/۶/۷
رقیب خوبی برای تایزنه..

مهمان

۱۳۹۵/۶/۷
این مشخصات شبکه های وای فای ، برای اولین بار در گوشی بلک بری وایو 2015 بوده است و بلک بری اولین گوشی در مورد این نرم افزار می باشد