خانهاخبار
اولین تصویر واقعی LG V20 فاش شد

اولین تصویر واقعی LG V20 فاش شد

ال‌جی 16 شهریور ماه از گوشی جدیدی به نام وی 20 رونمایی می‌کند تا جانشین وی 10 شود. پس از افشای رندرهای مختلف از این گوشی اکنون می توانیم برای اولین بار تصویر واقعی آن را مشاهده کنیم.
۱۳۹۵/۶/۶

به شخصه فکر می‌کنم LG V20 یکی از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین محصولاتی باشد که در نمایشگاه IFA 2016 معرفی می‎شود. ال‎جی امید زیادی به V20 بسته است تا با تکرار موفقیت V10 ناکامی در فروش G5 را فراموش کنند. از طرفی دیگر کاربران این شرکت بسیار مایلند ببینید این گوشی جدید چقدر می‌تواند انتظارات آنها را برآورده سازد.

هفته پیش رندرهای با کیفیتی از V20 را مشاهده کردیم که جزئیات خوبی، مخصوصا از پنل جلوی دستگاه، در اخیتار ما گذاشت. پس از آن Even Blass یک رندر عالی از V20 منتشر کرد که با رندرهای پیشین و تصویری که گوگل در صفحه اندروید 7 منتشر کرده بود همخوانی دارد.

image

روز گذشته V20 برای اولین بار به دان دوربین عکاسی افتاد. اگرچه عکس فاش شده از پرچمدار جدید ال‌جی خیلی شرایط مناسبی ندارد اما رندرهای لو رفته از آن را تایید می‌کند و نشان می‌دهد لبه‌های نمایشگر چقدر باریک است.

انتظار داریم وی 20 ال‌جی نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازده اسنپ‌دراگون 820، دوربین اصلی 21 مگاپیسکلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، ، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشد و در تاریخ 16 شهریور از آن رونمایی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Mozi

۱۳۹۵/۶/۱۶
چقد منتظر این بودیم چ شکل زشتی داره مث گوشیhtcخیلی زشت شده بریم v10بخرم بهتره

امیر

۱۳۹۵/۶/۷
شبیه اچ تی سی کجا بود بیشتر شبیه اپتیموس 3دیه از جلو

امیر

۱۳۹۵/۶/۷
واقعا زیباست

یک دوست

۱۳۹۵/۶/۶
دوست من نسخه قبلی این گوشی v10 بود که اتفاقا موفق هم بود ، گوشی g5 جز سری v حساب نمیشه

محمد

۱۳۹۵/۶/۶
حتما باز هم ميخواى بگى وى ٢٠ هم شكل اين گوشيهاى كه اسم برديه برو عزيز حالت خوب نيست