خانهاخبار
مهاجرت به اندروید از آی او اس در اندروید 7

مهاجرت به اندروید از آی او اس در اندروید 7

گوگل در اندروید 7 به کاربران این امکان را می دهد تا داده‌های خود را از iOS به اندروید منتقل کنند؛ امکانی که البته تنها به راهنمایی کاربران می‌پردازد.
۱۳۹۵/۶/۳

مهاجرت از آی‌او‌اس به اندروید اگر چه ویژگی جدیدی نیست، اکنون در اندروید 7 روی اندروید خالص گوگل دیده می‌شود. پیش‌تر شرکت‌هایی همچون اچ‌تی‌سی و سامسونگ نیز این امکان را برای کاربرانشان فراهم کرده بودند.

کاربران نکسوس 6پی که اندروید نوگت را نصب کرده‌اند اکنون گزینه مهاجرت از iOS را مشاهده می‌کنند. این گزینه کاربر را به وبسایتی هدایت می‌کند که دستورالعمل کامل مهاجرت را شرح داده است.

image

این ویژگی یک ابزار نیست و از طریق آن نمی‌توانید، برخلاف ابزار سامسونگ، با کابل OTG اطلاعاتی مثل ایمیل یا پیام‌های خود را منتقل کنید. درواقع این ویژگی راهنمایی است که برای هر کاری اپلیکیشنی از گوگل پلی معرفی می‌کند تا با استفاده از آن فایل‌های خود را به سرویس‌های گوگل منتقل کنید. گوگل با این کار به کاربران یادآوری می‌کند که با ابزارهای گوگل می‌توانند فایل‌های خود را منتقل کنند.

برخی ابزارهای گوگل که در این وبسایت مشاهده می‌شود عبارت‌اند از:

انتقال موسیقی: گوگل موزیک منیجر

انتقال عکس: Google Photos

نظر شما چیست؟ آیا این ویژگی جدید اندروید 7 کارآمد است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

fazel

۱۳۹۵/۶/۴
من هیچ نظری ندارم!!!

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۶/۳
تا اندروید6 که ما ویژگی ندیدیم از اون به بعدشم نمیبینیم

نام

۱۳۹۵/۶/۳
درسته کم کم ملت جهان دارن آگاه میشن و دست از جهالت برمیدارند ، این شرکت بی خاصیت هم بزودی به تاریخ میپیونده اگرچه همونم بعیده که حتی اسمی ازش بمونه .

محمد

۱۳۹۵/۶/۳
عالی میشه

major

۱۳۹۵/۶/۳
لوووووووووووووووووووول