خانهاخبار
نکسوس‌های جدید با اندروید 7.1 عرضه می‌شوند

نکسوس‌های جدید با اندروید 7.1 عرضه می‌شوند

برخلاف انتظار همه، این بار نسخه جدید اندروید زودتر از نکسوس‌های گوگل منتشر شد و حالا زمزمه‌هایی از عرضه نکسوس‌های جدید با اندروید 7.1 به گوش می‌رسد.
۱۳۹۵/۶/۳

روز گذشته گوگل اندروید 7 را منتشر کرد و اکنون نیز فایل‌های OTA و Factory Image برای برخی گوشی‌ها منتشر شده است. در حالی که هنوز اندروید 7 حتی برای گوشی‌های نکسوس به‌طور کامل منتشر نشده است، صحبت‌هایی در مورد نسخه بعدی این سیستم عامل مطرح می‌شود؛ نسخه‌ای که احتمالا اندروید 7.1 نام می‌گیرد.

حالا که، برخلاف همیشه، اندروید 7 با نکسوس‌های جدید گوگل منتشر نشده است، این امکان وجود دارد که اولین آپدیت پایدار اندروید، که احتمالا 7.1 نام می‌گیرد، با نکسوس‌های جدید اچ‌تی‌سی معرفی شود.

image

این ایده از جایی شروع شد که یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن عنوان کرد که 151 نفر از کاربرانش اکنون از اندروید 7.1 استفاده می‌کنند. با اینکه نمی‌دانیم کاربران این اپلیکیشن چند نفرند، به هر حال هنوز زود است که ببینیم این 151 نفر با اندروید 7.1 در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند.

از طرف دیگر کسانی هم که به فکتوری ایمج نکسوس‌های جدید دسترسی دارند این مطلب را تایید کرده‌اند. سایت اندروید پلیس نیز، که همیشه خبرهای دست اولی از اندروید دارد، این مطلب را عنوان کرده و گفته اندروید 7.1 اولین آپدیت اندروید 7 است و زمان انتشارش هم نزدیک است.

متاسفانه هنوز خبرهای دقیقی در این باره منتشر نشده است؛ اینکه چه ویژگی‌هایی به اندروید 7.1 اضافه شده و زمان انتشار این نسخه اندروید و نکسوس‌های جدید چه موقع است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهران

۱۳۹۵/۶/۳
هر کسی که نسخه نهایی اندروید میخوا این کارها رو انجام بده:
1-به سایت android.com/beta برید
2-برای نسخه ازمایشی ثبت نام کنید
3-گوگل به جای ارسال نسخه ازمایشی نسخه نهایی برای شما ارسال میکنه...
البته این برای کسانی هست که هنوز برای گوشیشون آپدیت نیومده