خانهاخبار
نسخه نهایی اندروید 7 منتشر شد

نسخه نهایی اندروید 7 منتشر شد

گوگل سرانجام نسخه نهایی اندروید 7 را منتشر کرد. این سیستم عامل جدید، که نام نوگت یا نوقا روی آن گذشته شده، از هم اکنون برای دستگاه‌های نکسوس قابل دریافت است.
۱۳۹۵/۶/۱

همان طور که پیش‌بینی می‌شد گوگل نسخه جدید سیستم عامل اندروید 7 را زودتر از سال‌های گذشته منتشر کرد. دقایقی پیش نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 7 موسوم به Nougat یا نوقا برای دستگاه‌های نکسوس 6، نکسوس 5ایکس، نکسوس 6پی، نکسوس 9، نکسوس پلیر، پیکسل سی و گوشی‌های 4G اندروید وان منتشر شد.

در این نسخه ویژگی‌هایی مثل multi-window، مصرف بهینه باتری، عملکرد بهتر در اجرای بازی‌ها، Quick Settings جدید و امنیت بیشتر به همراه ده‌ها رفع باگ مختلف اضافه شده است که به کاربران تجربه بهتر و روان‌تری از گوشی تلفن همراهشان ارائه می‌دهد.

image

گوگل همچنین اعلام کرده است LG V20 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 نوگت استفاده می‌کند؛ خبری بد برای طرفداران نکسوس‌های جدید HTC که نمی‌توانند نشان اولین گوشی اندرویدی 7 را بر سینه خود بچسبانند!

مثل همیشه به‌روزرسانی جدید اندروید به صورت OTA برای دستگاه‌های نامبرده منتشر خواهد شد، به همین دلیل ممکن است با اختلاف زمانی چند روزه پیغام آپدیت را دریافت کنید. اما اگر حوصله صبر کردن ندارید، می‌تواند فایل فکتوری ایمیج مربوط به دستگاه خود را از سایت توسعه‌دهندگان اندروید دریافت و روی گوشی خود فلش کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

محمدمهدی

۱۳۹۷/۱/۲۵
گوشی من j5 2016 است برام پیام بروزرسانی اومده و دانلود کردم ولی می ترسم نصب کنم
اشکال ایجاد می کنه در گوشس

Amirhossein

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
ایا اپدیت اندروید ۷ برای سامسونگ c7میاد
از کارخانه اندروید شیشه
رمشم ۴هستش
سی پی یو ۸هسته ای ۲گیگا هرتزی
میاد ایا؟¿ لطفا جواب بدید

Sina

۱۳۹۵/۶/۲۷
من nexus 6p دارم هنوز آپدیت نیومده برام،باید چیکار کنم؟

Sina

۱۳۹۵/۶/۲۷
با وی پی ان دانلود میشه

محمد

۱۳۹۵/۶/۲۷
سلام خوبین میشه بگین برای گوشی های هانر اندروید ۷ عرضه میشه یانه دقیق کیه من الان اندروید ۶ استفاده میکنم