خانهاخبار
مشخصات بیشتری از گلکسی C9 فاش شد

مشخصات بیشتری از گلکسی C9 فاش شد

سامسونگ به‌زودی گوشی دیگری از سری گلکسی سی روانه بازار چین می‌کند؛ گوشی هوشمندی که قدرتمند‌تر از دو گوشی دیگر این سری است.
۱۳۹۵/۶/۱

به نظر می‌رسد سری گلکسی سی سامسونگ به بازار چین اختصاص دارد، اما نباید احتمال اندک عرضه این گوشی در بازارهای جهانی را نادیده بگیریم. در حال حاضر دو گوشی از این سری، گلکسی سی5 و گلکسی سی7، راهی بازار چین شده‌اند و سامسونگ در حال کار روی گوشی سوم با نام گلکسی سی9 است.

همان طور که از نام این گوشی برمی‌آید، احتمالا شاهد مشخصات پیشرفته‌تری خواهیم بود. پیش‌تر اشاره کرده بودیم که این گوشی شماره مدل SM-C900 دارد و با نام رمز Amy شناخته می‌شود.

تا امروز اطلاعات دیگری از این گوشی نداشتیم، اما حالا به لطف وبسایت Zauba بخشی از مشخصات این محصول فاش شده است. این وبسایت از C9 جزو گوشی‌هایی نام برده است که برای تست به کشور هند فرستاده شده‌اند.

image

طبق اطلاعات به دست آمده، این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی دارد، درست مثل گلکسی سی7 و البته بزرگ‌تر از نمایشگر 5.2 اینچی و فول اچ‌دی گلکسی سی5. قیمت این دستگاه نیز حدود 250 دلار ذکر شده که البته قیمت نهایی آن نیست.

از آنجا که گلکسی سی5 و سی7 تنها به بازار چین اختصاص داشتند، انتظار می‌رود گلکسی سی9 نیز انحصارا برای بازار این کشور تولید شده باشد و به زودی اطلاعات بیشتری از مشخصات آن نیز به دست آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

تندیس

۱۳۹۵/۷/۱۱
اطلاعاتتون به روز نیست..این گوشی6اینچیه..اون سی7که 5/7اینچه..