خانهاخبار
گوشی دیگری از سری Galaxy C در راه است: C9

گوشی دیگری از سری Galaxy C در راه است: C9

سامسونگ در اندیشه ساخت گوشی دیگری از سری گلکسی سی است؛ گوشی هوشمندی که احتمالا بزرگ‌تر از دو گوشی دیگر این سری است.
۱۳۹۵/۵/۳۰
image

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، سامسونگ این روزها سخت مشغول کار روی گوشی‌های سری C خود است. این شرکت تاکنون دو گوشی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود شامل Galaxy C5 و Galaxy C7 عرضه کرده است؛ گوشی‌هایی که تنها به بازار چین اختصاص داشتند.

اکنون خبر می‌رسد که گوشی جدید این سری با نام C9 در راه است؛ گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-C9000 و نام رمز Amy. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری از این محصول فاش نشده است.

با توجه به نام‌گذاری همیشگی سامسونگ، احتمال می‌رود این گوشی از C7 بزرگ‌تر باشد؛ شاید نمایشگرش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080p باشد. البته ممکن است حتی نمایشگری به بزرگی 6 اینچ نیز داشته باشد. با توجه به دیگر گوشی‌های این سری، انتظار می‌رود سی9 تراشه‌ای میان‌رده با 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی داشته باشد. پشتیبانی از LTE و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این گوشی است.

فعلا باید منتظر بمانیم تا خبرهایی دقیق‌تر از این گوشی به دست آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۵/۳۱
دوستانی که میگن این طرح یه کپیه باید بهشون بگم که شاید شبیه باشه اما نمیتونیم بگیم یه کپیه تمام از اپله سامسونگ اونقدر قدرتمند هست که نخواد از طرح اپل کپی کنه .اگر هم کپی کرده باید بگسم کیفیت سامسونگ در قال اپل :)

MYS5

۱۳۹۵/۵/۳۱
علی اقا اتفاقا زمین تا اسمون با اس7 فرق داره.اس7 وقتی به صفحه افتاد همون بار اول کارش ساخته شد ولی نوت7 بعد از 50بار هم همچنان سالم بود و شما اگه ویدئو رو ببینید فرق گوریلا گلس4 و گوریلا گس 5رو میفهمین.درسته شیشس ولی مقاوم.من تو کامنت بعدی لینک یوتیوب رو میذارم و امیدوارم gsm تایید کنه

javad

۱۳۹۵/۵/۳۱
عکس C7 رو گذاشتن تو به این میگی C9
حرفارو بخون می بینی که خودشون گفتن اطلاعات خاصی ازش نیست
بعد تو میگی این عکسشه

Mammad.k

۱۳۹۵/۵/۳۱
جواد جان یکم دقت کنی عکسش هم هست

علی

۱۳۹۵/۵/۳۱
اچ تی سی؟
اچ تی سی که هر ی قرن ی بار میاد تو بازار موبایل ی سلام و عرض ادب میکنه و بعد میره کجاش کپی از اچ تی سیه؟
درثانی تو مشخصاتی،چیزی میبینی ایمجا ک پیش داوری میکنی؟