خانهاخبار
آیفون 7 پرو از لیست محصولات 2016 اپل خارج شده است

آیفون 7 پرو از لیست محصولات 2016 اپل خارج شده است

این روزها اخبار و شایعات زیادی پیرامون پرچمداران اپل منتشر می‌شود. عاقلانه‌ترین کار این است که هیچکدام را به صورت قطعی باور یا رد نکرد و منتظر تاریخ رونمایی و اخبار رسمی ماند. شاید طرفداران اپل با شنیدن این خبر اندکی ناامید شوند، اما به‌هرحال آیفون 7 پرو تولید نخواهد شد!
۱۳۹۵/۵/۲۸

چند هفته‌ای است که اخبار پیرامون پرچمداران 2016 اپل داغ‌تر از گذشته دنبال می‌شود و با نزدیک‌شدن به تاریخ رونمایی حرارتش بالاتر از این هم می‌رود. با این‌که کمتر از چند هفته به رونمایی آیفون‌های جدید باقی مانده، همچنان برخی نکات مبهم درباره آن‌ها وجود دارد که با توجه به تجارب گذشته از افشای اطلاعات این گوشی‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد. در گذشته نکات مبهم درباره رزولوشن دوربین یا برخی امکانات جانبی گوشی بود، اما امسال برخی شایعات از معرفی سه آیفون به جای دو نمونه 7 و 7 پلاس حکایت دارند!

image

وب‌سایت iClarified به نقل از منبع معتبر Macotakara مدعی است که امسال محصولی به نام آیفون 7 پرو وجود ندارد و پرچمداران اپل به آیفون 7 و 7 پلاس محدود می‌شوند. به نقل از این وب‌سایت، آیفون 7 ادامه‌دهنده راه آیفون 6اس است و آیفون 7 پلاس نیز طراحی ظاهری و ابعاد خود را از آیفون 6اس پلاس به ارث می‌برد. شاید بزرگ‌ترین تغییر در پرچمداران امسال بهبود قابل توجه عملکرد دوربین، پردازنده قدرتمند A10 و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون باشد. البته هرسه این‌ها با توجه به افزایش سایز لنز دوربین، روند نام‌گذاری پردازنده‌های اپل و عکس‌های افشاشده از رندرها پیش از این هم برای کاربران مشخص شده بودند. به هر حال این خبر می‌تواند دست رد به سینه خبرگزاری‌هایی بزند که شایعات عجیب و غریبی پیرامون پرچمداران اپل منتشر می‌کنند.

image

جالب این‌که وب‌سایت Nikkei می‌نویسد اپل تا چند وقت پیش هم معرفی سه آیفون را در دستور کار خود داشت، اما در تصمیم لحظه آخری برنامه تغییر کرد و پروژه آیفون 7 پرو لغو شد. پیش از این اخباری درباره آیفون 7 پرو با دوربین دوگانه و پردازنده‌ای قدرتمندتر از 7 پلاس منتشر شده بود. تعدادی از خبرگزاری‌ها معتقدند درنهایت آیفون 7 پرو حذف شده و درحقیقت آیفون 7 پلاس است که با دوربین دوگانه عرضه می‌شود!

نظر شما درباره پرچمداران 2016 اپل چیست؟ آیا در صورت معرفی آیفون 7 پرو با قیمت نجومی باز هم حاضر به خرید آن هستید؟ شما از گوشی‌های اپل انتظار چه تغییراتی دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

علي

۱۳۹۵/۶/۱
اكثر گوشيا با دكمه هاي ولوم صدا و غيره ميشه جاي دكمه ي شاتر عكس گرفت.

زاهد

۱۳۹۵/۵/۲۹
این نکته را هم اضافه کنم که در اکثر گوشی های امروزی برای پخش یا تعویض موزیک باید مدام صفحه را روشن نمود ، مسائل ارگونومیک فدای طراحی شده است

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۵/۲۹
اپل هر کار می خواد بکنه ولی پیش بینی من اینه که آیفون بعدی به گرد پای نوت 7 نمی رسه

زاهد

۱۳۹۵/۵/۲۸
( این نظر ربطی به مطلب نوشته شده ندارد فقط به طور کلی می خواهم صنعت تلفن همراه را نقد کنم )
با توجه به رشد روز افزون استفاده از تلفن همراه چرا سازندگان این صنعت به مسائل ارگونومیک و سلامتی کاربران اهمیت نمی دهند ؟ اکثر گوشی های ساخته چند عیب بزرگ دارند ، فاقد تکیه گاه برای تماشای فیلم و عکس برداری هستند ، فاقد دکمه شاتر دوربین هستند ، فاقد دکمه های پخش و تعویض موزیک ( نظیر آنچه در گوشی های سونی اریکسون شاهد آن بودیم ) هستیم ، آیا صفحات نمایش برای چشم مضر نیستند ؟ و سوال دیگر این این است که تلفن همراه جز ارتباط چیز دیگری به زندگی انسان اضافه کرده است ؟ بلکه می تواند برای انسان مضر هم باشد ،
زمانی گوشی های خاطره انگیز مانند Nokia N96 و SE W995 دارای ویژگیهای فوق بودند .

حامد

۱۳۹۵/۵/۲۸
آیفون هفت طراحیش خوبه ولی ایفون هفت پلاس خیلی زشته البته من سامسونگیم