خانهاخبار
با پول یک آیفون می‌توانید 22 عدد گوشی آلکاتل بخرید

با پول یک آیفون می‌توانید 22 عدد گوشی آلکاتل بخرید

کمتر کسی هست که نام آلکاتل را بین نام‌های گوشی موبایل به یاد نیاورد. این برند خوشنام سابقه‌ای طولانی در تولید گوشی موبایل دارد و اکنون گوشی‌هایی با قیمت غیرقابل رقابت تولید می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۲۸

MetroPCS، که بخشی از T-Mobile است و در امریکا فعالیت می‌کند، گوشی Tru را با قیمتی معادل 29 دلار عرضه کرده است. Tru درواقع همان alcatel Pop 3 است که سال 2015 به بازار عرضه شد. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 854 x 480 دارد و به دو دوربین 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز است. جنس بدنه آن کاملا پلاستیکی است و از پردازنده 1.1 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 210 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM بهره می‌برد. برای این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است که می‌توان این حافظه را با استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگابایت ارتقا داد. باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی هم برای این مدل در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا حدود 2 روز گوشی را روشن نگه دارد.

همان‌طور که گفتیم، MetroPCS قیمت 29 دلاری برای Tru  تعیین کرده است. این قیمت برای دستگاهی با این امکانات بسیار پایین است. اگر قیمت 649 دلاری را برای آیفون 16 گیگابایتی در نظر بگیریم، می‌توانید با پولی که می‌خواهید برای آیفون بپردازید 22 عدد Tru بخرید و البته مبلغی هم پس‌انداز کنید!

image

 

نظر شما چیست؟

برای انجام دادن امور روزمره نظیر وب‌گردی، عکاسی، پخش موزیک و چت یک گوشی 29 دلاری خریداری می‌کنید یا یک آیفون 649 دلاری؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

GOD BLESS AMERICA

۱۳۹۶/۳/۲۷
حاضرم بخرم کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از اونجایی که دستپخت آلکاتل هستش نمیتونه گوشی بدی باشه.
به نظرم ارزش خرید بسیار بالایی داره.
مخصوصا به عنوان گوشی دوم.

اصغری

۱۳۹۵/۶/۸
آیفون شناس نیستی جان من نکته اینجاست

tehran95

۱۳۹۵/۶/۱
چرا که نه؟
خیلی هم گوشی خوبی هست. هم یه برند معتبر هست و برخلاف نظرات منفی الکی؛ مشخصه که دوام خوبی داره. هم میشه شبکه های اجتماعی رو داشت (صرفه جویی در هزینه) هم دوربین خوبی داره (عکسبرداری از جزوه ها و متنها). فکر نمیکنم برای کارهای ضروری کمبودی داشته باشه.
وقتم با ارزشتر از اینه که بخوام رو گوشیم آسفالت8 و .. نصب کنم و هنگ و لگ اذیتم کنه!
بعضیا بهشون بهترین گوشی موجود هم بدی مثل تراکتور ازش کار میکشن و همیشه خدا ناراضین!
حتما میخرمش.

عماد

۱۳۹۵/۵/۳۱
پس مسافرت هم با يه پرايد به جاى بنز بهتره عجب نظرى

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۳۱
99 درصد البته