خانهاخبار
گوشی‌های اکسپریای سونی: پایدارترین گوشی‌های اندرویدی

گوشی‌های اکسپریای سونی: پایدارترین گوشی‌های اندرویدی

اگر برای خرید گوشی اندرویدی جدید به پایدار بودن آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهید، بهتر است به فکر خرید گوشی‌های سونی باشید، چون این گوشی‌ها در مقایسه با گوشی‌های سایر برندها نرخ کرش کردن کمتری دارند.
۱۳۹۵/۵/۲۷

یک گوشی هوشمند هرچقدر هم از نظر سخت‌افزاری قدرتمند باشد، اگر سیستم عامل پایداری نداشته باشد نمی‌تواند آنطور که باید، به شما خدمت کند. به احتمال زیاد شما هم هنگام کار با گوشی اندرویدی با مشکل کرش کردن مواجه شده‌اید؛ هرچند که این مشکل در نسخه‌های اخیر کمتر شده است، نمی‌توان وجودش را نادیده گرفت.

شرکت Apteligent، که در زمینه نرم‌افزارهای موبایل فعالیت می‌کند، در گزارش خود مدعی شده است گوشی‌های اکسپریای سونی نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی کمتر کرش می‌کنند و پایدارترند.

image

همان طور که در جدول بالا می‌بینید، نرخ کرش کردن گوشی‌های سونی 0.08 درصد است، درحالی که این وضعیت برای گوشی‌های موتورولا 0.09 درصد، اچ‌تی‌سی 0.1 درصد، سامسونگ و ال‌جی 0.11 درصد و برای گوشی‌های ZTE معادل 0.28 درصد است.

البته توجه داشته باشید که این آمار را نمی‌توان به عموم کاربران بسط داد، زیرا هر کسی با توجه به نوع استفاده خود از گوشی و اپلیکیشن‌هایی که دارد با تعداد کرش‌های متفاوتی روبه‌رو می‎شود.

شما فکر می‌کنید چه عاملی موجب شده است تا گوشی‌های سونی تعداد کرش‌های کمتری نسبت به سایرین داشته باشند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (101 نظر)

سارا

۱۳۹۵/۸/۴
عباس جان تا حدود زیادی انتخاب گوشی صلیقه ای هست و اکثر کامنتها در مورد گوشیهای مختلف رو کسایی میزارن که با گوشیها از نزدیک کار نکردن و فقط مشخصات و شاید نقدهای در مورد گوشیها رو خوندن زیاد تحت تاثیر اونها نباشید و از اونجا که گوشی موبایل ی وسیله کاملا شخصی هست با در نظر گرفتن نقد کسایی که از گوشی مورد نظر شما بمدت معقولی استفاده کرده باشند انتخاب کنید.
دوست عزیز z5 گوشیه خوبی هست ولی با کار زیاد بازیهای سنگین و فیلمبرداری 4k و عکسبرادری بمدت زیاد میشه گفت تا حدود زیادی داغ میشه البته نه باندازه z3+ xperia ولی بهرحال انتخاب نهایی با شماست.
پیشنهاد من ب شما Xperia Xa Ultra و One+ 3 هست اما فراموش نکنید این شما هستید که نهایت باید از گوشی استفاده کنید و اگه بعد از کار کردن با ی گوشی حس خوبی بهش داشتین بدونید اون بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب برای شماست.
موفق و پیروز باشید
(در ضمن نگاهی به گوشیهای جدید شیاومی هم بکنید واقعا مشخصات قابل قبولی دارن)

Xperia Z5

۱۳۹۵/۷/۲۷
دوستانی که از زد 5 استفاده کردن لطفا بگن
(داغ کردنش) در چه هست. تاثیری در کارایش داره یا نه؟
یا در همون حد گرم شدن گوشیهای همرده دیگه خودشه. ممنون
#گوشی اسکپریا زد پنج
#Xperia Z5

مجيد

۱۳۹۵/۶/۲۰
از لحاظ كيفيت ساخت قطعات سونى در هر نوع دستگاهى اعم از تلويزيون و گوشى و دوربين و ... هميشه از برندهاى ديگر بهتر بود، ثانيا عدم كرش در مدل هاى سونى به خاطر سبك بودن رابط كاربرى آن است

Ashkan

۱۳۹۵/۶/۱۹
داداش جواب باحالی بود من واسه گوشی دوم دوسال پیش یه نوکیا لومیا ۵۲۵ گرفتم دو هسته ای ۱ گیگ رم
روونی این سیستم عامل با این سخت افزار منو شگفت زده کرده همه نوع بازی سنگین هم به راحتی اجرا میکنه مخصوصا بازیای که ایکس باکس نوشته
حتی لگ هم نمیزنه و بسیار روانه حالا دیگه چه برسه به گوشیای بالا رده که مطمنم عالیه جواب قشنگی دادی دمت گرم

Ashkan

۱۳۹۵/۶/۱۹
داداش سونی زد۳ بخر تا دو سه سال خیالت راحت