خانهاخبار
دسترسی کاربران ایرانی به برخی صفحات اینستاگرام محدود شد

دسترسی کاربران ایرانی به برخی صفحات اینستاگرام محدود شد

طبق گزارشات رسیده، اینستاگرام دسترسی کاربران ایرانی را به برخی صفحات پرمخاطب محدود کرده است. برای اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۵/۵/۲۶

موضوع حمله کاربران ایرانی به اشخاص سرشناس و صفحات پرمخاطب اینستاگرام داستان جدیدی نیست. متاسفانه بعضی کاربران ایرانی گاه و بیگاه با بهانه‌های مختلف به این صفحات حمله می‌کنند و با کامنت‌های ناشایست سعی در نشان دادن اعتراض خود می‌کنند؛ اتفاقی که به هیچ وجه پسندیده نیست و بازخورد نامناسبی برای کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به‌همراه داشته است.

ظاهرا دسترسی کاربران ایرانی با آی‌پی آدرس ایران به بعضی صفحات پرمخاطب اینستاگرام محدود شده است. مشخص نیست که این محدودیت از طرف اینستاگرام به‌صورت مستقیم اعمال شده یا قابلیتی در اختیار دارندگان این صفحات قرار داده شده تا خودشان بتوانند این محدودیت را اعمال کنند.

به‌عنوان مثال، اگر صفحه RaiSport را در اینستاگرام با آی‌پی ایران باز کنید با این پیغام مواجه می‌شوید:

Access to this account has been restricted in your country for legal reasons

image

این محدودیت طوری اجرا شده که حتی اگر آی‌پی خود را به کشور دیگری تغییر دهید باز هم صفحات محدودشده باز نمی‌شوند و پیغام مذکور نمایش داده می‌شود. هنوز لیست کاملی از صفحات محدود شده به دست نیامده و خبر رسمی نیز از طرف اینستاگرام در این رابطه منتشر نشده است. ضمن اینکه این احتمال نیز وجود دارد که امکان اعمال محدودیت فقط در اختیار صفحات تاییدشده یا Verified اینستاگرام قرار داشته باشد. 

اگر شما نیز با صفحاتی برخورد کرده‌اید که محدودیت آی‌پی ایران روی آنها اعمال شده نام آنها را با ما و دیگر مخاطبان جی‌اس‌ام به‌اشتراک بگذارید.

 

به‌روزرسانی:

بررسی‌های بعمل آمده نشان می‌دهد صفحه RaiSport دسترسی کاربران تمام کشورها غیر از ایتالیا و رومانی را به صفحه اینستاگرام خود بسته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ناشناس

۱۳۹۵/۶/۱
احتمالا شمارتون مال ایرانه

ای بابا

۱۳۹۵/۵/۲۷
خوب ملت همیشه در صحنه باز برید حماسه خلق کنید ☺️

ايرناي

۱۳۹۵/۵/۲۷
حقمونه ، ما ملتي هستيم كه از بيرون تحريم شديم از داخل فيلتر. چون ساكت نشستيم.
ولي جا داره از مسئولين تشكر كنيم كه هنو دكمه ي روشن شدن موبايلمون كار مي كنه

ایمان

۱۳۹۵/۵/۲۷
با سلام و خسته نباشید
صفحه RaiSport بدون هیچ مشکلی باز می شود با آی پی ایران و سایر کشور ها ، لذا اطلاعات غلط به کاربران ندهید
موفق باشید

hamid

۱۳۹۵/۵/۲۷
زشته به خدا زشته