خانهاخبار
اولین تصاویر واقعی از نکسوس 2016 گوگل

اولین تصاویر واقعی از نکسوس 2016 گوگل

اچ تی سی پس از سال‌ها دوباره وظیفه ساخت نکسوس‌های گوگل را بر عهده گرفته است؛ نکسوس‌هایی که در دو اندازه 5 و 5.5 اینچی و احتمالا با طراحی مشابه وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۵/۵/۲۵

حدود 1 ماه دیگر شاهد رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل، با اسم رمز Sailfish و Marlin، خواهیم بود که شرکت HTC وظیفه ساخت آنها را بر عهده دارد. از اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی‌ها به دست آورده‌ایم معلوم شده بسیاری از مشخصات این دو با هم مشترک است و حتی طراحی مشابهی دارند.

image

امروز تصاویری منتسب به Sailfish، که از Marlin کوچک‌تر است، به بیرون درز کرده که به رندرهای فاش‌شده قبلی شباهت بسیار دارد. درحالی که گفته شده بود Sailfish بدنه پلاستیکی دارد، به نظر می‌رسد بدنه این دستگاه از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده باشد. همچنین برخلاف نکسوس‌های 2 سال اخیر به نظر نمی‌رسد Sailfish از اسپیکر استریو برخوردار باشد.
پیش‌بینی می‌شود Sailfish و Marlin از پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنند و به ترتیب نمایشگر 5 و 5.5 اینچی در اختیار داشته باشند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

sink

۱۳۹۵/۵/۳۰
سامسونگ نیاز نداره رو خوب اومدی:))بعد دقت کن همین سامسونگ 5 سال پیش دوتا نکسوز ساخته . ولی انقدر سامسونگ بی کیفیت بوده که دیگه گوگل بهش اعتماد نمیکنه . الجی هم داشت ورشکسته میشد که دو سال نکسوز ساخت؟ چه ربطی به ورشکستگی داره مهندس جان . گوگل اصلا سامسونگ رو گوشی ساز حساب نمیکنه چون کلا 4 سال عمر نمیکنن که بخوان اپدیت های 4 ساله ی گوگل رو بگیرن!!!! پس نکسوزه سامسونگ بی معنیه!

morizaki

۱۳۹۵/۵/۲۷
دقت کن که HTC واسه فرار از شکستی که درآینده خواهد خورد دست‌به‌دامن گوگل شده ولی سامسونگ نیازی نداره
احتمالا HTC به تمام شرط‌های گوگل کنار اومده که گوگل قید الجی و هواوی رو زده

Tohid

۱۳۹۵/۵/۲۶
دوستانی ک میگن نکسوس نباید اچ تی سی میساخت باید بگم این دومین سری ک اچ تی سی نکسوس میسازه بعقیه برند ها یع بار ساختن.ببین سامسونگ چیه ک گوگول بهش اعتماد نمیکنه بده سامسونگ براش بسازه.بعدشم اچ تی سی هیچ وقت کپی نکرده و نخواهد کرد اچ تی سی گوشی المینیومی زد همه زدن یع زمانی دوربین اورلترا اچ تی سی مسخره میکردن اونم زدن و طراحیش ک میگن شبیه اپل در حالی ک اپل کپی کرد و عین اچ تی سی زد گوشیشو.وسلام.ایولا اچ تی سی.

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۵/۲۶
طراحی های اچ تی سی و موتورولا رو بسیار دوست دارم و زیبا هستند
.
.
.
.
اما این گوشی ای که اچ تی سی طراحی کرده بنظر زیاد جالب نیست.
در هر صورت باید در زمان معرفی و با کیفیت بالا ببینیم که چطوریه

mobile1199

۱۳۹۵/۵/۲۵
نمیدونم سلیقه من بده یا نه ، ولی از htc 10 به بعد طراحی های اچ تی سی رو خیلی جالب نمیدونم ! واقعا تا قبلش اینترفیس تمامی گوشی های htc مال خود خودش بود ، ولی این چند وقت اخیر علاوه بر روی اوردن به رابط کاربری اندروید خالص ، طراحی بدنه گوشی هم یا شبیه ایفون سعی کرده بشه یا یه چیز کاملا متفاوت و ساده که جالب نیست ...
امیدوارم بعد غول فنلاندی ، این دومین کمپانی نباشه که ورشکست میشه ! لامصب این اندروید باعث و بانی تمامی این اتفاقات بود و گرنه تا قبلش همه این کمپانی ها داشتن کار خودشونو میکردن و هر کدوم هم طرفدارای خودشون رو داشتن ... واقعا امیدوارم این روند مسخره تموم شه و وابستگیشون به اندروید هم از بین بره .