خانهاخبار
سیگیت هارددیسک SSD با ظرفیت 60 ترابایت معرفی کرد

سیگیت هارددیسک SSD با ظرفیت 60 ترابایت معرفی کرد

با بالاتر رفتن کیفیت فیلم‌ها و عکس‌ها، ظرفیت دستگاه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات روزبه‌روز بیشتر می‌شود. سیگیت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان در این زمینه هارد 60 ترابایتی خود را معرفی کرد.
۱۳۹۵/۵/۲۴

چند روز پیش سامسونگ از هارد SSD خود با ظرفیت 15.36 ترابایت خبر داد، اما در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد ظرفیت بالاتر از این هم به‌زودی معرفی شود.

Seagate، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های هارددیسک، این رکورد را جابجا کرد و SSD با چهار برابر SSD سامسونگ معرفی کرد. Seagate این هارد 60 ترابایتی را قرار است در سال 2017 روانه بازار کند.

image

 

این هارد 3.5 اینچی قابلیت ذخیره‌سازی حدود 12000 فیلم با کیفیت DVD و 400 میلیون عکس را دارد و با استفاده از این ظرفیت می‌توانید دنیایی از فیلم و عکس را در کامپیوتر شخصی ذخیره کنید.

البته این هارد نیز مانند هارد سامسونگ برای مصارف شرکتی طراحی شده است و طبیعتا قیمت آن برای مصرف‌کننده خانگی مقرون‌به‌صرفه نیست. هارد سامسونگ قیمتی معادل 10000 دلار ناقابل دارد!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مجتبی

۱۳۹۷/۵/۳
حافظه اس اس دی خیلی گرونه،سیگیت باید روی افزایش حجم حافظه های ذخیره سازی مکانیکی کار کنه،بزرگترین هارد اکسترنال برتابل سیگیت 5 ترابایته که برای آرشیو 4K مقدار کمیه،باید مثل اینترنال 3/5 اینچی حجم 16 تراباتیش رو بسازه.کارشناس سخت افزار.

mj

۱۳۹۵/۵/۲۴
هیچی دیگه بیا 40 میلیون بده هارد ssd.

kasra

۱۳۹۵/۵/۲۴
اگه مال من بود خیلی خوب بود .دیگه مگه پر میشه