خانهاخبار
اضافه شدن Samsung Cloud به گلکسی اس 7 در آپدیت جدید

اضافه شدن Samsung Cloud به گلکسی اس 7 در آپدیت جدید

در آپدیت جدیدی که برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتشر شده ویژگی سامسونگ کلاد به این پرچمداران اضافه شده است.
۱۳۹۵/۵/۲۴

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در کنفرانس Galaxy Note7 معرفی شد Samsung Cloud بود؛ فضای ذخیره‌سازی ابری که به کاربران اجازه می‌دهد از اطلاعات خود به صورت آنلاین بک‌آپ بگیرند و در صورت نیاز آنها را به گوشی خود بازگردانند.

سامسونگ برای شروع 15 گیگابایت فضای رایگان در اختیار خریداران گلکسی نوت 7 گذاشته، اما در جدیدترین آپدیتی که برای Galaxy S7 و Galaxy S7 edge منتشر شده امکان استفاده از Samsung Cloud به آنها نیز داده شده است.

image

این آپدیت 152 مگابایتی، که فعلا در ایتالیا منتشر شده، شامل وصله امنیتی ماه اوت و بهبود عملکرد NFC و بلوتوث است.

مثل همیشه دریافت این به‌روزرسانی به صورت OTA خواهد بود؛ درنتیجه اگر از گلکسی اس7 یا اس7 اج استفاده می‌کنید باید چند روز منتظر بمانید تا پیام دریافت آن به گوشی شما برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سپیده

۱۳۹۶/۱/۱۸
شما باید بری تنضیمات قسمت حساب ها وcloud بعد بری تو بخش حساب ها بعد حساب مربوط به سامسونگ رو که ایجاد کردی رو حذف کنی بعد از حذف کردن غیر فعال میشه

محمد

۱۳۹۶/۱/۱۰
برنامه data usage manitorرودانلودکن ازاونجا میتونی متوقفش کنی

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
دوستان این فضای ابری رو چجوری میشه بهش دسترسی داشت؟
تو اطلاعات میگه حدود ۲ گیا از گالری من توش ذخیره شده! من از کجا باید ببینم این عکسا و فیلمایی که از گوشی بدونی که من بدون شده چی هستن؟ اَپ خاصی داره برای مشاهده فایلایی که توش ذخیره شده؟میشه راهنمایی بفرمایید

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
این اومده رو گوشی من تا اینحا حدود 300مگ از حجم منو خورده ول کن هم نیست هر وقت به اینترنت وصل میشم در حال استفاده هست نمی دونم چطور حذفش کنم ×!! کسی میدونه کمکی کنه !

....

۱۳۹۵/۹/۲
میخند?