خانهاخبار
پرچمدار جدید سونی، Xperia X Performance، وارد بازار ایران شد

پرچمدار جدید سونی، Xperia X Performance، وارد بازار ایران شد

سرانجام گوشی قدرتمند سری X اکسپریا وارد بازار کشورمان شد. در ادامه برای اطلاع از قیمت و مشخصات این گوشی همراه ما باشید.
۱۳۹۵/۵/۲۳

امسال سونی سری Z را بازنشسته کرد و به سری X گوشی‌های اکسپریای خود حیاتی دوباره داد. گوشی‌های که در ابتدا از این سری در نمایشگاه MWC 2016 معرفی شدند شامل Xperia X ،Xperia XA و Xperia Performance بودند و پس از گذشته چندماه شاهد معرفی میان‌رده‌ای جدید از این سری با نام Xperia XA بودیم. هرچند زمزمه‌هایی از پرچمدار جدید سونی به گوش می‌رسد که قرار است چند ماه آینده معرفی شود، پرچمدار این سری تاکنون Xperia X Performance شناخته شده است. هنوز مشخص نیست این گوشی به صورت رسمی با پشتیبانی رسمی عرضه می‌شود یا خیر، اما به هر حال شاهد ورود آن به بازار کشورمان و آن هم با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی هستیم. 

image

 

اکسپریا ایکس پرفورمنس پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در کنار ۳ گیگابایت رم دارد که قطعا کاربر از کارکردن با آن تجربه‌ای لذت‌بخش کسب می‌کند. طراحی زیبا به لطف بدنه فلزی با لبه‌های گرد و عدم بیرون‌زدگی لنز دوربین، صفحه‌نمایش ۵ اینچی IPS فول‌اچ‌دی با تکنولوژی‌های منحصر به فرد سونی نظیر Triluminos display و X-Reality Engine، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسلی  و ضدآب بودن این گوشی با گواهی‌نامه IP68 باعث می‌شود این گوشی میان رقبای همرده خود چیزی کم نداشته باشد. حافظه داخلی دستگاه ۳۲ گیگابایت است که البته جای خالی نسخه ۶۴ گیگبایاتی در آن حس می‌شود.

image

 

 
Xperia X Performance مدل تک‌ سیم‌کارت را هم اکنون می‌توانید با قیمت 2,900,000 تومان خریداری کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

معین

۱۳۹۵/۶/۲۳
به خاطر اینکه سونی z5 priem از این قوی تر بود

علی?

۱۳۹۵/۵/۳۱
دوستان سونی خودش گفته سریzدیگه تولید نمیشه و سریxجایگزین سری z شده
سریzبه بالاترین پیشرفت خودش رسید حتی خبرش هم در جی اس ام هست
یه شرکت که نمیاد یه گوشی غیر پرچمدار رو با مشخصات یک پرچمدار امسال بده که!!

امین

۱۳۹۵/۵/۲۸
لطفا بررسی تخصصی گوشی رو در سایت قرار بدید. با تشکر

MoRi

۱۳۹۵/۵/۲۶
یه گوشی بالا رده و فوق العاده از سونی.کیفیت بالایی داره و درسته که پرچمدار نیس ولی با پرچمدار سامسونگ مقایسه میشه خوبی سونی هم همینه که انقدر باکیفیت هست که گوشی های بالاردشو طرفدارای سامسونگ با پرچمدارشون مقایسه میکنن.منتظرش باشید اونیو که خود شرکت اعلام میکنه پرچمداره و اونموقع با اسباب بازیای سانسونگ مقایسش کنید.

علی?

۱۳۹۵/۵/۲۵
نخریدنش بهتره جون بزودی پرچمدار جدید سونی معرفی میشه و قیمت این به شدت افت میکنه البته همین الانشم افت کرده کلا گوشی وقتی برای اولین بار وارد بازار میشه با قیمت نجومی میاد بعدش قیمتش میاد پایین